6-3 torsk

jag vet inte vart jag ska börja någonstans..... Kanske med att jag aldrig varit så här irriterad någonsin p.g.a en förlust. jag ska inte gå in på varför, för det finns ingen vinning i det. Jag kan istället be om ursäkt för det som bjöds på där uppe i hockeyväg. eller det kan inte kallas hockey, det var så jävla dåligt. stört. jag sitter och svettas för att jag är irriterad. Matchen slutade för ca 30 minuter sen och jag är redan hemma, det säger en del..... FAN FAN FAN FAN FAN!!!!! Hade det inte varit så långt till jobbet så hade jag åkt dit nu på en gång och gått lös med kofot och slägga. SATAN så irriterad jag är. jag sitter och skakar och tänker mörka tankar. Typ så jag blir rädd för mig sjaälv... Först tänkte jag inte skriva nån blogg, men sen insåg jag att jag var tvungen att lätta på trycket så jag inte skulle hoppa från nåt tak i sömnen... Och man vill ju inte gärna ringa sina föräldrar och spy galla när man inte pratat med dom på ca en vecka. Faktum är att jag har stängt av telefonjäveln för att jag inte ska be nån som ringer dra åt helvette. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH..
Så nu börjar det lätta. Jag får försöka se nåt humoristiskt i det i istället, det brukar alltid funka. Hmm ironiskt.....
Jag hade 2 nära döden ögonblick under en och samma period, trots att ajg inte spelade. 2 ggr sdå kom det en puck i slagskottsfart och missade min skalle med några centimeter respektive decimeter. Det är ju lite kul med tanke på att man brukar göra illa sig när man lirar hockey, inte när man av okänd anledning blivit bänkad...HA HA HA HA, that´s funny!

Näe nu orkar jag inte mer, nu blir det sängen och försöka sova lite. Så ska jag försöka ta mig upp till gymmet imorgon och köra ett bröstpass som kan liknas vid adhd utbrott! Hoppas att ni har en bättre kväll än vad jag har, för jag är i hate life mode big time. Kisthi jag längtar efter dina äckliga Idolmeningar, kom tillbaka! Eller nej gör inte det, den nya donnan är porrigare än dig. HEJ! 

Kommentarer
Postat av: Jesper Sandberg

Du får gärna börja i Make Believes. Hos oss kan du känna dig säker, ingen får upp slagskotten i huvudhöjd.

2008-10-08 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0