2 små godingar

Det är ju ingen hemlighet att jag hatar Rimbo över allt annat. Jag blir äcklad av att befinna mig inne i byn och jag blir äcklad av att säga namnet.. Rimob... Usch!
Förra rået så häcklade jag Henka Jansson i Rimbos Blag under tiden vi jobbade ihop, och här är två av mina bästaste braiga saker jag gjorde =)
den första är ett ihopklipp ur Norrtelje Tidning som ajg och byggarna limmade fast med PL 600 lim under en glasskiva på henkas bordsskiva.


Den här texten möttes han av flera gånger per dag på väg till fikarummet och det tror jag också sved. Totalt så hade jag väl skrivit ungefär 20 kommentarer runt omkring på bygget på väggar som skulle rivas så han hade inte en lugn stund =)

Nästa tisdag är det årets första derby mot Rimbosluskarna och det ska bli skönt med en promeadseger. jag tror vi vinner med 7-2 med bud på mera. Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan kötta loss på matchen. Tror jag kommer få in en riktigt fin propp nämligen, så då gäller det att man är pigg och känner sig stark =D

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0