Välkommen in i historieböckerna; Zlatan

Sitter och kikar på fotbollsgalan och just nu får Zlatan guldbollen för tredje gången... och är där med är han störst genom tiderna.....
"Nu är man ensamen på topp!" som han så fint sa precis =) haha är han lite Star eller?
Undrar hur många bollar han får innan det är klart? Känns som att han blir svårknäckt iom att Sverige inte har nån annan lirare som håller hälften av hans klass.... Men det är han värd den divige kroknäsan!
I övrigt har det som sagt varit en skitdag, gått tungt på jobbet av olika anledningar plus att jag lyckades spräcka min mobildisplay.... =/ 
Det har iof lett till att jag köpt en "provisorisk" telefon på Ica av alla ställen... haha, Känns lite "meant to be" iom att dom hade annonserade ut en idag för första gången någonsin.... Så 300 spänn för en spritt ny telefon kändes som en bra investering medans min är på lagning. Ska braa ringa och tjaffsa om garantin först. USCH så drygt.. Verkligen inte på humör.

Nu ska jag lägga mig så jag får en ny chans imorgon. Just ja, derby mot Rimbo.... Fullsatt Arkadien och hatstämning. Snabblaunchar "Bondrötan" idag, i potten ligger en McFlurry... Jag tror vi vinner med 8-5!?!?
Go natt

Ps. Nu blev dagen lite bättre... Sitter och kikar på Sporten och AIK körde över Modo tidigare ikväll,6-0 på bortaplan =)
Dom svartgula Tempelriddarna går som tåget =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Ser en number-five i dagens tidning, i storbild, tjusigt!! :)

2008-11-19 @ 14:54:55
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: 28

haha jag har nog aldrig sett någon så förvånad som dig igår når du fick reda på att du blev matchens lirare;);) syns snart på träningen;);)

2008-11-19 @ 18:37:55
Postat av: Patrik

Själv har man ju jobbat med Fotbollsgalan och var förstås på plats på både på galan och på efterfesten! Det du!:D

2008-11-19 @ 21:23:05
URL: http://stockholm.suf.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0