Träningsledig ikväll =)

Hej alla glada!
Nu har jag just ätit en otroligt god smörstekt fläskfilé med spenatpasta och Bea... ja man får lyxa till det om man är hemma själv och har gott om tid innan tvätten är klar =)
Idag ska jag göra alla mina och NIK:s fans extra glada! (Troligtvis en månad sent men som man brukar säga,  bättre....) Jag upptäckte idag att NIKs webbmaster Eddie som åker med oss och skriver referat från alla matcher, också har en egen blogg!!!! Så förutom att lämna matchrapporter på hemsidan, så hinner han med att skriva lite egna tankar om läget i laget, inför match, efter match, om nya spelare, rykten som går, avstängningar, tabelläget, poängliga osv osv... Den innehåller en hel del smarrig fakta och jag rekommenderar starkt alla hockeybögar som läser min blogg, att ni går in och läser den! Ni andra som bara vill titta på bilder kan också gå in för det finns det gott om också! Den är som sagt lite seriösare än min, med bra text och tanke bakom det mesta.
Känns jävligt bra att ha en sån eldsjäl som Eddie runt laget, det sprider god stämning... Om han inte  sågar oss förstås!  Vid en sådan händelse så finns det ett välidgt otrevligt lastutrymme under bussen som kan få honom på andra tankar =)

http://eddieliljeberg.blogg.se/index.html

Check it out!!!!

Nu ska jag fortsätta tvätta som  ensamstående singelpappa utan barn!

Tjing

ps.
Shotgun Crackers har gjort lite reklam för sitt band på min blogg, via en länk till MySpace i en  kommentar... jag har vart inne och lyssna lite på dom, och dom är faktiskt bra... Sen såg jag att dom var från Rimbo..... Så efter att ha kräkts, tvättat mig i öronen 3 vändor och badat kroppen i potatismjöl så är jag beredd på att göra en deal. Flytta till Norrtan så ska jag lyssna vidare!

Kommentarer
Postat av: Eddie Liljeberg

Hej Rickard!

Kul att du öppnade ögonen för min blogg! Jag brukar läsa på denna ibland och det står rätt så trevliga saker här också =)



Föresten.... Jag hoppas att vi åker bilar imorgon så jag slipper det otrevliga lastutrymmet som du nämner... =D Vi ses imorgon.

2008-11-20 @ 19:04:56
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas vi får se ett mål av dig i morgon:)Lycka till:)

2008-11-20 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0