Lika som bär =P

hej alla glada!
Nu har jag vart på en 50 minutersträning som innehöll en del spel och sedan torsdagsstraffarna. jag vet itne om utespelarna var heta (däribland jag) eller om keeprarna var slöa, för 8 av 15 st!!!! satte sina straffar i första rundan... I vanliga fall ska MAX 5 hänga.. Inte så konstigt kanske när jag och Janne V lurade upp varsin keeper på läktaren...men sen kom nerverna in i leken och det slutade med att våra 2 coacher var kvar i finalen... SKANDAL jag vet.... Grattis Mogge =)

Nu ska jag komma in på det som jag skrattade åt tidigare idag, brevet från familjen. När jag kommer hem så öppnar jag ett kuvert, och i det ligger en bild på mig från en Halloweenfest för några år sen. jag var utklädd till Gunther..... ja jag vet, det är riktigt coolt, passande och ni skulle vilja göra samma sak... Nog om det, med i brevet så låg också ett kort där det stod:
Hej!
Vi längtar efter vår egen lilla Gunther - bättre än originalet!
kramar / Charlotte, Angelica, Mamma, Pappa och djuren
Så nu tänkte jag att ni skulle få bedöma, vem är mest "PleasureMan"?? =P
   vs.
      Gunther                                  Jag
Om jag inte missminner mig så var det en rätt blöt förfest som slutade nere på "Underbar" bland andra godingar =)
Jag ska även launcha den stundande "Bondrötan" ikväll för imorgon är det dags för nedsläpp igen! NIK möter ett ruskgit starkt Vallentuna som inte tappat en enda poäng så här långt i serien. Vi fick stryk med 7-1 i premiären trots att vi gjorde en bra match, så det kan bli tungt imorgon. men man vet aldrig med kalkonerna, hemma i Contigahallen är vi starka! Man skulle kunna säga att vi är en miniatyr av dom riktiga tempelriddarna, Skellefteå Icewarriors... Oj oj oj, hemma i "Templet" är det många lag som gått på pumpen och jag hoppas att vi kan fixa det imorgon också... Till tävlingen då, i potten ligger en Dulce de leche från Carte dòr (ni som inte vet vad det är har inte upptäckt livet) och väntar. Allt ni behöver göra är att lämna in rätt slutresultat i en kommentar här nedanför! Vinnare publiceras här på cyberbondgården i samma ögonblick som jag gått igenom alla tips och vinsten kan kvitteras ut mot identifikation följande dag fram till nästa match. Bor ni långt borta så kan jag posta paketet. har ni inte möjlighet att hämta ut det så tillfaller det #5 och därmed så sponsrar ni hans jakt på 90 kg ... Jag tippar 5-3 till Calcons =)
Nu blir det lite tv innan jag lägger mig och matchladdar, trevlig kväll allihopa =)

Kommentarer
Postat av: King i smash

Jag vill vinna!



5-1 till nortan ( du kommer fri och får panik och skjuter på benskyddet och där är eran slovak och tar returen så du ett ass )

2008-11-06 @ 21:44:32
Postat av: isa

HAHA du vet mkt väl vad jag menar, jag kan ju säga kanelbullar eller nej jag menar vetebröd! ;D

De är hur bra som helst med mig ;)

2008-11-06 @ 22:03:08
URL: http://ryderborn.blogg.se/
Postat av: Ålis

4-6 till Vallentuna! jag ska ha mitt jävla kinderägg!!!

2008-11-06 @ 22:16:22
Postat av: PKF

Jag tippar 4-3:)

2008-11-06 @ 22:20:43
Postat av: Dilan

Kommer du se på MTV European Music Awards 2008 idag?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-06 @ 22:22:22
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Dilan

Kommer du se på MTV European Music Awards 2008 idag?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-06 @ 22:23:20
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, [ny blå design] http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-06 @ 22:24:07
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Micke

2-4 tyvärr så tror jag på en torsk..men förhoppningsvis så har jag lika fel som sist!

2008-11-07 @ 01:28:17
Postat av: Alexandra!

I will be there and check it out, lycka till!!!!

2008-11-07 @ 10:59:27
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0