Hyllning

God afton!
Nu har jag varit uppe på gymmet och kört ett lättare bålpass och sedan bastat. Sen blev det en snabbmingling på Flygis, jag skulle egentligen bara in och köpa ett ltiet mellanmål men jag stötte på Daniel där...chock? =P
Om nån är intresserad så hade han varit i Älmsta i helgen på "gängträff" vilket jag inte riktigt innbär. Kanske är denne lille glasögonprydde man egentligen en utav dom tyngsta männen i Sthlm undre värld, vad vet jag? Allt jag vet är att han är trevlig och duktig på att kasta kvitton utan att fråga om lov. För det är skitdrygt när dom alltid frågar, går jag och börjar packa så får jag väl skylla mig själv?... Aja nog om det, sen blev det upp på Sportis och kika på våra jullar en period, dom låg under med 2-0 mor Arlanda när jag åkte. Och nu sitter jag här, med en rinnande näsa och en kopp grönt te. Jag funderar på att göra mig en riktigt god hamburgare för det är jag värd efter den här helgen.. men jag tror det får vänta lite för först känner jag att det är nåt jag måste göra. Jag måste berätta för er om en mycket god vän till mig som jag längtar oerhört mycket efter...

Jag talar om en man som ville spika upp en levande häst på väggen i sitt pojkrum när han var liten. En kille som jag lärde känna mellan 6:an och 7:an och som alltid tyckt synd om mig efter det. En kille som bar kängor, svarta hårdrockskläder, hade långt svartfärgat hår men trots det alltid varit genomsnäll. Som tjuvsnusade med dom andra coola bergsbykillarna när jag lärde känna honom. Flickornas favorit tro (det eller ej) som alltid var hårt uppvaktad... Men med glimten i ögat så gled han undan och tog sig tid att umgås med mig. En kille som gått i samma klass, jobbat på samma jobb och spelat i samma lag som mig, från det att vi var 13 år tills vi blev 21. Vi har bott med varann i över ett års tid och delat med- och motgångar, skoluppgifter, hotellrum, drinkar, öl, skratt, gråt osv. Det finns nog ingen människa som jag delat så mycket med i hela mitt liv, sett till alla olika typer av upplevelser, händerlser osv. Vi har varit på samma fester, samma student, samma jobbintervjuer, samma lagträffar, samma butiker, spelat poker på samma site, beställt från Ginza, varit med när den andre träffat sin tjej (båda lyckades hitta en gumma i samma gymnasieklass), brottats på söndagsmorgnarna på bakfyllan, brygt te när den andre varit sjuk.... Kort och gott så har vi delat allt, t.o.m bilder av den s.k "Hjärnan!"... Inget jag vill gå in närmare på.. :P
Det finns så mycket mer att säga att jag inte vet vart jag ska börja eller sluta, men nu vet ni kanske vem det är jag beskriver???? =) Det är killen som alltid är beredd att skratta åt mig när jag rasar in i sargen, killen som tycker om att se när jag har det jobbigt på redovisningar och nästan "kommer" när ajg säger något som absolut INGEN utom han lyssnar på.... En kille som frågade " är det inte typ härligt?" när jag berättade att jag krockat 2 ggr och slagit sönder menisken inom en månad... Som ringer mig på nätterna, ibland själv, ibland med andra och frågar om jag är kåt på honom.....
Jajjemänn, det är en Erik Alsmtröms pajken jag talar om, Robert.! =) Eller kanske Rew, Styrbjörn, Almstrum, Alma, Röperts ykky, Kickan och många namn därtill som vi i hans närmaste krets känner honom.
Här ser ni Robert för 2 år sedan när vi var på Gotland för att lira play off matcher.... Det är mitt inne i centrala Visby och önskar att jag fått med ljudfiler till bilderna... Han satt i alla fall och skrek "wiieee" och gjorde v-tecknet ända tills Mange kom och började lyfta i honom. Då blev han lite rädd och när Mange sedan började slå efter han "Peanut" så fick han panik! hahahaha =)
Titta så fin han är:

jaa lilla Robert hihi =)
Oj oj oj, jag blir riktigt "längtig" som mamma brukar säga =P
Rakt till dig Robert;
Nu är det inte långt kvar brusssssschhhaaan, i jul ses vi igen och då blir det mys på hög nivå!!! Lite hockey, lite gym, lite alli osv... Kanske en hjärnbild vem vet? Jag tror jag ska göra våran nationalrätt ikväll... och bara så du vet det, så dukar jag för två..... Om än du inte dyker upp så känns det bättre i bröstet! Sitter du hemma och ler åt hur fånig jag är... precis som jag gör?
Haha det börjar bli lite för gay känner du det? Erkänn att du sitter och skrattar där hemma? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
jag gråter typ! ALMSTRUM! haha nej men serri... gråter du också? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHA jag orkar inte med mig själv, jag gråter hahahahahahahaha

Näe nu spårade det ur too much!!!! =) 

Grattis på Fars dag alla pappor, speciellt min älskade " Gustav Svensson" hemma på Amerikavägen =) jag längtar otroligt mycket efter er allihopa!
Nu blir det matlagning och sedan en härlig rulle, trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Var du ut i lördags sen? Jag hade min lila trikådräkt ju, och dem röda pumpsen till det, såg du mig ? :D

2008-11-10 @ 14:02:01
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

2008-11-10 @ 14:43:47
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Oj, haha blev en tom kommentar. :)

Tack så mkt Rickard!!

2008-11-10 @ 14:44:23
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0