Underlig träning

hejsan! =)
Idag har jag varit med om den underligaste isträningen i hela mitt liv. I vanliga fall hade jag typ kommit hem och gråtit ut för min granne och sagt att jag aldrig mer ska ta på mig et par skridskor. Men inte idag?
Vi var för det första typ 13 man på träningen så det blev ett lite "halvdant" pass, och alla såg rätt hängiga ut. Så skulle vi köra en målvaktsövning mnitt i alltihop, guld tänkte jag. Nu kan jag öva på att vara Holmström framför kassen och grisa. Smask, en puck på skridskon. Några skott till... Smask, en på låret från våran slovak. Men inga sura miner, inte ens en bild i huvudet där jag grillar deras bålar över öppen eld. Nej jag bara garvade när dom bad om ursäkt och körde vidare. Sen började vi spela 3 mot 3 i en zon och då var olyckan framme igen. Ödlan skulle skjuta och jag var framme med min klubba och styrde den...rätt upp i ansiktet, käken närmare bestämt. Lyckligtvis så tappade pucken mkt fart på väg upp så allt sitter fortfarande på plats, om än det känns som jag fått en trästock över ansiktet. Tror jag kan vara lagom stel imorgon när jag vaknar, men det får man ta då!
Just nu känns det bara så skönt att jag är vid gott mod trots att motgångens vindar blåste stark ikväll. Något annat som jag tror piggar upp mig lite, är vetskapen om att jag har 14 st Flygisburgare som ligger i kylen.
Du vet Mange Inte frysta, utan sånna där färska, som ser ut som pressad räfflad köttfärs ungefär. =)

Sist men inte minst så tänkte jag skicka upp några bilder från den läckra maskeraden jag var på i lördags. Håll till godo =)

Täbyshopen tidigare på dagen, modell okänd

3 våldtäktsmän på väg till fest

Jag och Djävulen ( Andreas.L)

Kvällens värd Johanna och Ullis


Kvällens andre värd Jimmy och Danne

Danne, Robin och jag

har tyvärr inte fått några bilder på övriga deltagare, men det kanske dyker upp så småning om =)
Nu ska jag hoppa isäng så jag orkar springa runt på taket imorgon, natti natt 

Kommentarer
Postat av: Publik

Såg en stund på er träning igår, är inte så konstigt att du inte gjort fler mål än du gjort. Du är ju så himla bra på att sikta. 4/4 skott i öppenkasse missade du ju. Grattis!

2008-11-04 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0