Soul...

God morgon alla helgälskare!
Uppe i god tid och gör bort morgonens beting så som dammsugning, småplock och grötkok till tonerna från Suol - Idol  Skönt att man kan se alla framträdanden på nätet iom att jag inte har tillgång till tv imorgon då reprisen sänds. Och VILKET PROGRAM det måste ha varit, sitter och poppar som en dåre framför datan. Anna och Kevins duett skulle lika gärna kunna vara några veckor fram i tiden då dom gör upp om finalen... Men det är inte den låten jag fastnat mest för, det är faktiskt Johan Palm och Robin E:s duett.... vet inte om det beror på låtvalet men dom var GRYMMA... T.o.m den omogna lilla sparrisen på tolv år =)
Det blir inte riktigt samma sak men det är heeeeelt okeeej via nätet! =). Sen när jag gjort bort allt det  får jag gå ut och leka... Lite kul att man har anammat just den grejen hemifrån som man hatade som mest som liten =)
Igår blev det stortorsk på Tallin, Uppsala vann med 8-2 och Calcons gjorde verkligen skäl för namnet. För igår var det skaaandaaaal stundtals och jag vill helst inte prata om det, soulless game.... Skönt att jag inte behöver =) Kan inte ens berätta om en avrättning av Beausang för deras Nummer Fem var inte med... Haha jag garvade lite när Bosse "suckade" redan på uppvärmningen. Så det blev en väldigt tam match och inte den minsta hettan. Dåligt på alla fronter!!!!!!
Jag gjrode iof en ganska ful grej som jag kan skratta åt såhär i efterhand... När det var typ 3 minuter kvar av matchen så gjorde jag en rätt snygg brytning i egen zon, tog över pucken på backhand, tittade upp och skulle lägga ut den. Smack över sargen = 2 minuters utvisning. Vilket jag förstod... Så jag ställde mig och dunkade huvudet i plexit 2-3 ggr på riktigt "Tecknat"vis.... När jag sedan kom ut i båset så satt våra eldsjälar på läktaren och garvade och jag hörde nån skrika :
- " Jag förstår dig Rickard men akta huvudet!"
Hahah då vände jag mig om jag gav honom Westlifeleendet =)
Ni kan ju tänka er hur bra matchen var när jag väljer att ta upp en sån sak.... Alla ni som betalade in er, FÖRLÅT!!!!!!!!!

Efter matchen så Donkade jag bort mina sorger och åkte sedan iväg till Danne för lite Nintendo Wiie. Och om ni måste veta så var jag KUNG! Vi lirade Mariokart med ratt fram till 02.00, och det får 5 Kalkoner av 5 möjliga! Riktigt roligt spel som jag tvingar alla med Nintendo Wiie att köpa om dom vill ha hem mig på besök =) haha

Idag är det Timbuktukryssning med Danne, Sofia och Hanna och jag längtar mer än medel. Vi ska åka in till stan vid två, känna lugnet, ladda på lite och sedan hoppa ombord strax innan avfärd 18.00. Sen är det 24 timmar till havs på en båt som troligtvis kommer vara blötare än havet självt... Bra att jag sa det, kom på att jag måste ner på stan och köpa "sjösjukepiller" som barn säger =) Innan avfärd blir det tandläkaren vid elva för att fixa ett tandskydd och sedan ska jag nog ro med mig Danne och kanske Griberg a.k.a Per Kinkyanas ner på gymmet... Måste träna lite så man kan åka båt med gott samvete sen. Tror faktiskt jag ska ta mig en liten promenix nu innan Apoteket öppnar så jag vaknar till lie mer =)
Ha en kanonhelg allihop!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0