Slutet på ännu en helg...

Och det känns bra, riktigt bra! Jag har just haft Sex and the City kväll med Woxxa, Sophia, Sofie och Bea.... Och dom små råttorna gick med 20 minuter kvar... Hur kan man göra så? Det är ett svek mot film och Det är inte okej, Film är allt! Så nu sitter jag här själv, med några små gayaktiga vitlögspinnar som heter Scracks och ser när Charlotte föder sitt barn..... LOL. Blir det mer gay än så, jag tror inte det? Så därför satte jag mig här och försöker strötitta lite i typ Aftonbladet så att jag kan säga att jag inte var "inne" i den... Men det är en rätt värdelös film i vilket fall. jag vet att den är hyllad av alla tjejer världen över osv osv osv... men helt seriöst, vad är det som är så speciellt? Det är som ett långt avsnitt bara, en massa tjatter och funderingar kring sånt som vi killar skiter fullständigt i. Typ den "stora grejen" med Miranda.... "Varför sa du inget på fem månader" HALLÅ?!?!?  Jag som kille hade tänkt typ, oops, skulle ajg ha sagt sådär? just när det hade hänt. Sen när han inte dök upp så skulle jag ha tänkt har jag förstört något nu? Sen skulle jag stå där som ett ufo i ungefär 2,5 sek innan jag dumförklarade mig för all framtid. Ord som mostergay skulle gå på repeat i huvudet och nån minut efter skulle jag vara sugen på glass. Vilket jag är nu. Vitlök är överskattat, glass ska det vara. Och varför tog vi morötter och gurka till dippen? vem vill ha sånt egentligen? Och hur tillfredsställd blir man av det, vart är fettet?
Aja, nu blir det tandborstning och sen ska ajg sussa. Imorgon får jag den stora äran att hämta Lilla Vicke på morgonen för ena firmabilen har lagt ner verksamheten. Morgonmys i Caddyn med Westlife, tjooohooo!!! =)
Helgen slutar precis som filmen i dur, I feel good!

Från oss alla till er alla, en riktigt god natt.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0