Rickard Stevens

Får att citera "Schanken", vaktmästare på Skellefteå Kraft Arena:
"Faan Ericsson, du är fan som Scott Stevens!"

Och jag måste erkänna... Det finns vissa likheter mellan dom här tacklingarna och dom som jag bjöd Rimbo Flyers på igår... Iof så kan man inte jämföra motståndet =P
Jag orkar inte skriva nåt om matchen i sig, vi gav bort en 4 målsledning och det känns lite tungt...

Kör lite ego istället =)
Jag är nöjd över min egen insats igår, fick in några fina proppar igår och spelade rätt bra...
Blev otroligt nog utsedd till "Matchens lirare" och det har inte hänt sen jag var 12 år. Vet inte hur jag ska förklara mina känslor för det, så jag låter backkollegan # 28 Jimpa göra det;
"haha jag har nog aldrig sett någon så förvånad som dig igår når du fick reda på att du blev matchens lirare;);) syns snart på träningen;);)"
Skönt dock att jag vann det bästa priset ever när jag väl vann, en Bauermjukisdress!!! Vi snackar AVUNDSJUKA i laget big time =P
#5 är dessutom med på 2 bilder i Norrtelje Tdning. en stor och en liten... På den stora så ser jag ut som en barnafödande kvinna, men det är okej, all publicitet är positivt! *roflol* Den mindre ser man bara ryggen på, och oj oj oj så vackert!!! Tänk er själva en stor svart femma i sportbladet när ni slår upp tidningen med er kaffekopp i handen. Harmoni
Nu ska jag upp på träningen och bli lite obekväm när mina pojkar ska jävlas med mig pch lossa dryga kommentarer om "lirarn".... Hade ju vart lite kul om jag verkligen trott att jag var lirare... men å andra sidan så kan jag ta det, det händer ju trots allt bara vart tionde år.... så med lite tur kanske jag får stå ut med samma grej en gång till i livet =P 
Trevlig kväll önskar killen i Bauerdressen =)

Kommentarer
Postat av: 11

Scott Stevens e min idol!! lol..

2008-11-19 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0