Promenad-träning-promenad

Min lilla bil är just nu hos V. Åkerlund för att hans Kangoo uinte går som den ska. Så nu blir det strax en promenad med Ipod upp till träningen, ge järnet där, gå förbi Flygis och handla lite och sedan knata hemåt. Jag hoppas på att var hemma innan tio iaf men man vet aldrig. Det kan finnas spännande spår i kvällsfrosten...
Jobbet har gått bra idag, det var takjobb på schemat igen och lär vara det veckan ut. Passar mig som handen i handsken. Först dampa bort den gamla plåten och sedan stressa dit nya och fina grejjor =)

Jag glömde säga det i söndags tror jag, men nu är det färdigdrucket i Norrtälje för det här året.... Det blir en Timbuktukryssning den 15 från storstan, sen helvitt fram till jul hemma i Skellefteå. Och så blir det, inget snack. Så jag är ledsen Woxxa, men på din inflyttningsfest så är det bara att välja mellan en nykter Rickard eller en frånvarande Rickard. Hatet lever fortfarande inom mig och det blir bäst så. Nu ska jag byta om till mina favvomjukisar och stövla upp mot träningen, återkommer ev. med nåt kul ikväll. Blir troligtvis så med tanke på att jag spelar i ett lag där samtliga spelare lider av grav munndiarré!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0