Oj oj oj

Jag vet att det inte är helg än, men lite lördagsgodis förtjänar alla mina läsare just denna tisdag =)
Här är det bara att gå in och titta sig mätt på skönheter.
http://www.lagsidan.se/nikalag/truppen.html



Jag kan redan nu säga att jag lyckats (mot min vilja) bli ett brutalmongo på fotot.... Till att börja med så hade mitt hår börjat växa ut från senaste rakningen, så det var totalt ohanterbart... Och för det andra så var jag skadad i ryggen när vi skulle ta fotona, så jag slängde bara på mig överdelen av utrustningen och tog ett kort för "sponsringens" skull.... Tror ni inte Mr. Mongoofotografen har med hela min kropp ändå, Trots att jag står i värmebyxor? Haha lycka till med att få något företag att sponsra mig i vinter. Tanken har slagit mig att Bondens.blogg ska sponsra, men sen insåg jag att ägaren är en snåljude =) Kanske prövar lyckan med ett mail till skrattnet eller nåt liknande =)

Nu ska jag kasta i mig lite mumsiga Flygisburgare med grönsallad innan det bär av upp till träning.  Take care now

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Vad kul att man kan se antal matcher var o en har spelat, samt antal utvisningar på det! :)

2008-11-04 @ 20:26:15
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Marcus

jag vet nått som e enu roligare!! nån som ringer kl halv 4 på morgonen i tron att man ringer med skyddat nr!! å sen bara lägger på när man svarar... haha smart!!! =)

2008-11-04 @ 21:43:37
Postat av: Alexandra!

Iiiihhhh... :)

2008-11-04 @ 22:27:14
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Rickard

Haha

2008-11-04 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0