Kvällens hit

Hej alla glada!
Jag var som vanligt en sväng på Flygis, men den här gången innan träningen.. Och som vanligt föll jag dit för ett nytt tuggummi som dom annonserade om i kassan...
     
"Watermwlon sunruise" 
Mycket exotiskt namn som stämmer väl överens med smaken. Det enda tråkiga med det här tuggummit är att det lider av det klassiska "Tappa smaken" syndromet. Men har man damp sen födseln så kan man ta ett nytt varje gång det börjar sina...vilket leder till att man äter en förpackning om dan, vilket leder oss in på nästa del av bedömningen...
 
Förpackningen: Liknar ett litet fodral och känns nästan "over done" för dom 10 kr jag gav för den. Innehåller udda 14 st tuggummin och är väl värt pengarna. Som sagt, snygg förpackning och lite coolare att dra upp på krogen än en påse Extra. Smaken "Forrest Mint" finns också, fräsh och bra smak som är lika snyggt packiterad den med, men andra färger.. 

Sist men inte minst, så har vi en klassiskt snygg modell som testar tuggummit. Hade förpackningen varit lite större så ger jag mig den på att han hande legat över den som dom heta damerna på bilmässor :D

(Anar vi förresten ett till tuggummi dätr inne?)

Nej nu blir det sängen, klockan är redan slagen för en trött ishockeykille.... Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!

2008-11-20 @ 12:12:50
Postat av: =9

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=128339851

2008-11-20 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0