KALAMAZOOO

JAPP det gick precis som jag trodde, seger med 8-5!!!!
Vi förde hela matchen och det kändes ruskigt stabilt om än dom låg tätt intill målmässigt en bit in i tredje. Sen kom the big red/yellow machine igång och då hängde dom inte med.
Matchens störtsa händelse var när Röret hängde in 8:an i öppen kasse.. Då slängde läktarens skönaste killgäng in en keps på äkta NHL manér! För att göra kepsen ännu skönare så hade dom skrivit "hat-trick kepan" på skärmen så ni kan ju föreställa er hur lyckilg jag var när jag fiskade upp den från isen och åkte med den till båset =D
jag hade ingen vidare dag, trött i huvudet och tung i benen..  Fick in en fin tackling..efter avblåsning för icing haha =)gjorde jobbet framför buren i PP, mycket mer så var det inte.. Fick en "kvittad" tvåa för att jag slet av en kille hjälmen också..
Aja, nu ska jag lasta isäng mig själv för imorgon öär det No mercy igen. Troligtvis får jag skotta halva dan igen.. Men det gör inte så mkt, jag är ju ledig på kvällen och det vankas NHL med Beausang och Dala =)

GOD NATT; nu har Calcons inlett segertåget igen! Tjoo tjoo

Kommentarer
Postat av: Alexandra Möller

Grattis you!

2008-11-25 @ 23:09:03
Postat av: Eddie Liljeberg

Haha! Jag såg att någon kastade in ett föremål på isen, men jag hade ingen aning om vad det var. Jag trodde att det var något "Ormsta-fan" som blev besviken, men detta var ju så mycket bättre =D

2008-11-26 @ 10:22:26
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/
Postat av: Woxxa

Hjärtliga gratulationer!

2008-11-26 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0