Jag har bestämt mig

Det blir mördarpass....men bara ett!
Idag skippar jag effektgympan( jag vet, ruskigt gayigt namn....och det är även bara jag och 40 taggare där...Men jag är glad ändå)
Istället blir det Box, och då snackar vi Pain. Asså Mayor pain...helt stört jobbigt senast och jag hoppas få smaka på samma sak ikväll! =)
Nu sitter jag och chattar med min syster Lotte ochoch en väldigt oväntat kille.... Ingen mindre än Ludde,  en kille som jag hade i hockeyskolan för typ 10 år sedan som nu lärt känna syster yster på okänt vis....

Tämkte bjuda på några urdrag ur vår konversation.. Först var det lite vanligt tråkigt chittchatt men sen spårade det ur lite lätt...=)

Rickard says:

Vart jobbar du nu då?

- Ludvig says:

Teknikmagasinet! Kommer du hem till jul ricke?

Rickard says:

jamen det vet jag ju när jag tänker efter, har settt dig där i deras stiliga outfits...

- Ludvig says:

jasså?

Lotte says:

rickard du lär ju inte ha sett ludde.. han började jobba där nyss!

- Ludvig says:

det jag menar

Rickard says:

jajjemänn, lutar mot den 20e till 5 eller nåt sånt...

Rickard says:

Jag har drömt om honom

Lotte says:

hahahahahahahahhaha

- Ludvig says:

im about to become an ERICSSON

- Ludvig says:

haha

Rickard says:

Scary

Rickard says:

haha kan du utveckla det?

- Ludvig says:

Jag och lotte är tsm

Rickard says:

Jamen då stämmer det, pappa sa att han skulle gå igenom lite siffror om famuiljens ekonomi med dig i helgen... Lite grann om högtider, bilar samt mentalitet till äktenskap i ung ålder

Rickard says:Kul för er

Rickard says:jag kan redan nu säga att pappa stampar skallen av dig om du röker, har tatuering eller ring i örat

Lotte says:

hahahaha synd ludde

Lotte says:

HAHAHAH

- Ludvig says:

HAHAHA

Lotte says:

ludde har hål i navel oxå

- Ludvig says:

har en tatuering i svanken

Rickard says:Hahah har du svanktattoo och hål i naveln...då tror jag snarare att det är min bror eller mig du försöker ragga på

- Ludvig says:

haha cmon

Rickard says:
Lotte visst var det Tony Irwing i stjärnor på is som Ludde älskade?

Lotte says:

jaa!!

- Ludvig says:

HAHAHA

Rickard says:

Du behöver inte skämmas, jag kan hålla med om att det är nåt visst med hans accent som är lite "dirty"

- Ludvig says:

HAHAHAA

- Ludvig says:

now thats dirty talk



Rickard says:

haha jamen just ja det var ju så det var..jag minns när ni skulle försöka ge er på mig på Vitbergsbadet där ett år...Oooj oooj oooj vad många små blöta pojkar i en och samma grupp

- Ludvig says:

haha alltså börjar snacket från ERICSSON!

Lotte says:

HAHAHAHAHHAHAHA

- Ludvig says:

mkt snack liten så kallad verkstad

Rickard says:
hahah vad ska jag säga, ni visste inte vad ni gav er in på....jag ser mig själv som Hulken..men jag växer itne, jag är konstant uuuuurrrssssinnigt stark

Ludvig says:

omg

- Ludvig says:

låter precis som din papa

- Ludvig says:

så fort det är något

- Ludvig says:

börjas det snacka utan någon som helst fakta

Rickard says:Haha ja det är som man brukar säga, äpplet faller inte långt från din egen plats i bussen

- Ludvig says:

alltså

Rickard says:....
Gillar du äpplen?

Lotte says:

HAHAHAHAHA´
Rickard says:Det känns som att vi har så mycket att ta igen luddekludde

- Ludvig says:

Mycket ölk att ta igen du förstår jag är stor nu rickard

Rickard says:
"SÅ" många obesvarade frågor

Jag kan iof köpa att du är på krogen när Lotte är det....hon är ju fortfarande tolv år för mig

- Ludvig says:

jo för mig med,

- Ludvig says:

jag känner alltid ett ansvar när jag är ute med henne

Rickard says:Det var på den gamla goda tiden, jag lekte med småpojkar på ishallen och Lotte såg ut som en liten ishall

Lotte says:

rickard du ska nog inte säga så mkt

Lotte says:

HAHAHA

- Ludvig says:

hahahaha


Lotte says:

ibland klär ludde ut sig till vakt? men inte annars

Rickard says:

DROP IT

- Ludvig says:

HAhhahaha

- Ludvig says:

jag är ingen vakt jag är den där naughty police offficer

Rickard says:

Det är lite kul att du säger det, men Ludde klär inte ut sig...han har den där gaypolisutstyrseln på fullaste allvar...varför tror du att ahns skinkor alltid är rakde?

Rickard says:

rakade*

- Ludvig says:

och rickard är alltid utklädd till den där horan som jag måste ta i örat !

Rickard says:

har du berättat för Charlotte om klubben du är med i?

"Vi som vill smaka stora batonger"

Ni kanske kan gå dit tillsammans?

Lotte says:

HAHAHAHAHHAHA

- Ludvig says:

hahahahaah

- Ludvig says:

DIN SJUKA JKÄVEL

Rickard says:

hahahahaha

Lotte says:

alltså nu rinner de tårar

Lotte says:

hahaha

- Ludvig says:

Rickard

Lotte says:

kom bara heeeeeeeeeeem

- Ludvig says:

Willy wanna be free

Lotte says:

ska jag bjuda in willygumman =)

Rickard says:

Ledsen men jag kan inte hålla tillbaka allt som bor i mig

Rickard says:

Nej men för faan, jag orkar inte med henne..hon är ju faktiskt den enda kontakt på Msn som det luktar McDonald´s om när man chattar med henne....

Lotte says:

HAHAHAHAHHAAHAHHAHAAHAH

Lotte says:

alltså du är såå dum

- Ludvig says:

SICK

Rickard says:

Är jag dum? vad är hon då? Förstår du hur hungrig jag blir när jag snackar med henne eller?

Lotte says:

hahahahhhaahaha

Rickard says:
Du vet att jag älskar mat, precis som Willy

men det är nog det enda vi har gemensamt...


Rickard says:
Ludde har Lotte sagt att pappa älskar mig mest av alla barn ?

Lotte says:

HAQHHAH

- Ludvig says:

hahahahaha

Lotte says:

Men eehhh!!
idag vare fight mellan asylerna på balder

- Ludvig says:

Vare ovanligt ?

Rickard says:

haha muppar alltså

Rickard says:

vad bråkar dom om då?

Rickard says:

vem som hittade sin jacka på myrorna först?

- Ludvig says:

HAHHAHAHAHHAHA

- Ludvig says:

vem som RESPEKTEN

du vet... vem som kan missförstå ordet "respekt" mest

Rickard says:hahahaha



Nej nu har jag suttit och sagt yxa alltför länge, mot gymmet och ett bra pass! =)
Trevlig kväll allihopa!
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Började läsa eran konversation och insåg ännu en gång att du är sjuk.. fortsatte läsa och fick det verkligen bekräftat sen när jag läst klart hela inser jag att jag kanske är lika sjuk som sitter och läser igenom hela eran konversation.. haha.

2008-11-05 @ 23:41:34
URL: http://jenkaan.blogg.se/
Postat av: isa

Asså rickardo! du är nog lite sjuk i huvudet iallafall ;) haha

2008-11-06 @ 11:30:44
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0