Hockeyfredag =)

Hej allihopa =)
Nu är det äntligen helg igen och jag mår riktigt bra. Hemma och chillar en stund innan jag ska upp på matchsamlingen. En annan lirare som också är hemma och laddar är lagets Vilddjur, Daniel Beausang. Så jag passade på att ställa några frågor inför dagens match mot Gimo:

Rickard says:

Hello Beausang!

Hur känns det inför kvällens match?

Sunshine says:

det känns bra, första hela matchen på drygt 2 månader så jag är sjukt taggad =)

Rickard says:

Förstår det, det är skönt att ha dig tillbaka!

vad tillför du laget idag?

Sunshine says:

en hel del energi, jag känner för att grisa nå ohyggligt idag =)

Rickard says:

Du är ju känd på min blogg som en "trashtalker"... Kan du utveckla det litegrann för mina läsare?

Sunshine says:

hmm, ja. jag hackar och allmänt jobbig . . Jag brukar iaf känna ett visst hat ifrån motståndarna men det är iofs bara härligt

Rickard says:

Får jag fråga vad som cirkulerar i din skalle innan match? Är det olika "lines" som du kan droppa under match,eller kommer sånt naturligt?

Sunshine says:

innan match sitter jag mest å tänker på vad jag ska göra (rent sportsligt) Trashtalket det liksom bara kommer av sig själv när man får ryck på nån

Rickard says:

haha okej då förstår jag...Så, vad ska du göra mot dagens Gimo då?

Sunshine says:

jag, gribben å jonte i samma femma, vad mer kan man göra en dumpa å smälla på? 3 st nästan identiska spelartyper så hoppas för deras skull att de har ögon i nacken ( vilket de säkert har, jag menar gimo. inavel? )

Rickard says:

hahahahahahahha vacker matchanalys, jag hoppas du lever upp till den Blir det nån kasse?

Rickard says:

vad tror du slutresultatet blir?

Sunshine says:

jag ska göra mitt bästa. jag tror vi visar vart skåpet ska stå och vinner med 6-2. kan dock inte garantera nån kasse, gått lite knackigt på träningarna eftersom jag har lite svårt att få svikt i klubban med min klena axel ;P 1 ass kanske, gribben har varit het på sistonde

Rickard says:
Haha du har inga problem med att kasta klubban med axeln i alla fall, det såg vi senast igår;PNågot annat du vill tillägga innan jag börjar förbereda matchmaten? =P

Sunshine says:

haha kanske 1 mål då =) Ja, att en platta krokodil och ev. en alltvåan plats står på spel så nu har vi allt i egna händer, JÄVLAR om nån inte tar i . vilket alla naturligtvis kommer göra men ändå

Rickard says:
Då tackar vi på Bondens för oss, lycka till på fighten ikväll och försök att stå upp fram till middagen på morgondagfens lagfest... Good Luck!!!

Sunshine says:

haha tackar

Rickard says:

see you at the samling


Det var allt för idag, nu blir det matlagning innan jag ska upp och hetsa igång boyzzzzen!
GO CALCONS!!!!


Ps.
Mikael Renberg gör comeback i Skellefteå AIK =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0