Hello!

idag är bra dag att var Rickard.
Hade en rolig SMS-konversation med min lilla Dorisfisk Gurra under jobbet idag. Ibland är det för lätt att vara vän med honom... jag skickade ett mess och frågade hur hans match gick igår, och då svarade han:
"- Inte ett rätt, lika dålig som Walles "läkkött""
(Walle är #6 i mitt lag, ska man vara elak så är han borta fler pass/matcher än han medverkar på =P )
"- Då är det lika bra att du lägger av... Jag pratade med Walle igår och nu pratar dom om Pacemaker =/ "
(LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGN, bra början på en mkt ondskefull bluff =)
"- Fy fan!"
"- Mm... Han skulle nog in på en totalkoll imorgon på Södersjukhuset =/"
"- Fyfan, men då kommer han rätt iaf?"
"-  Ja man kan ju hoppas det, det är är inget man skojjar om... Har du pratat med honom? Han lät riktigt nere igår =("
"- Nej inge alls, jag ska ringa honom ny, FAN om du driver!"
"- Det skulle jag aldrig göra, inte om nåt sånt... Fy fan, tänk dig pacemaker vid 21 års ålder... kan man lira hockey då?"
"- Ingen aning..."

"- Okej... jag vet inte om han vill att det ska komma ut inann han fått det kollat så du kan ju låtsas att du inte vet nåt! Fråga honom bara lite allmännt hur det är så lättar han på hjärtat självmant =) "
"- Det är klart..."

Jag pratade med Walle nyss och då hade Gurra inte ringt honom... Kanske ska ringa Gurra och säga tt ajg driver, han kanske håller på att planera färg på blommor osv just nu :P
MUMS vad kul det är att leka med Gurrsnurr ibland! Nåja nog om det... =)
 
Arbetsdan dÅ?: Bra flyt på taket, kakor på rasten och träning direkt efter jobbet. har även styrt upp en tandläkartid så att jag får mig ett tandskydd. Känns som att hockeysäsongen har börjat nu...... Bra där, det skulle vara klart innan allt började och nu har mer än halva serien gått... Typiskt mig, typ som Fordhistorian, så segt och långdraget som möjligt. Kan man så ska man skjuta på saker och ting =)
Nu ska jag laga lite mat och äta, se en rulle och sen knoppa. För imorgon är det match igen, Uppsala kommer på besök. Den matchen spårade ur senast hemma hos dom, slagsmål efter slutsignal, axlar ur led och avstängningar till höger och vänster. Så det är minst sagt "laddad" stämning inför morgondagen och deras #5 ska inte sova gott... Bosse har sagt att han ska utkräva hämnd, men att han är rädd för vad han skja göra... SÅ UPP me "jacket" din lilla jävel, för trots att du är en gallerskalle så kommer det går hett till i Contiga imorgon....
Som vanligt ska vi också ha "Bondröta!", ni vet alla vad som gäller vid det här laget, tippa rätt och vinn! har ni inte kontroll på tävlingen kan ni kika på föregående fredag exempelvis för där står reglerna.... Morgondagens vinst är en påse ostkrokar som kan kvitteras ut under lördag förmiddag eller överenskommen tidpunkt! Lycka till!!!!
jag tror på 6 - 4 till Norrtan Calcons och även en hel del oroligheter. Det ryltas om att # 5 ska vara en köttkvarn på skridskor imorgon. Får jag bara rätt uppladdning så ska jag nog kunna vara arg.. Typ om nån ringer mig var 15:de minut på jobbet och säger att jag ser ut som en vallack, skär sönder mina däck på bilen... Och kanske hällt in 10 000 skadedjur i mitt brevinkast när jag kommer från jobbet för att äta... DÅ kan jag kanske svälja nån på matchen sen, jag hoppas det i alla fall.


NU ska jag ladda upp seriöst med en  lång natt efter lite tv tittande och småätande... Guld!

Kommentarer
Postat av: walle

hehe Pacemakern är på plats så nu funkar det ingen :D ses snart snygging

2008-11-15 @ 11:44:42
Postat av: Anna

haha galning.

2008-11-15 @ 12:38:52
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0