Hej igen!

Jag måste bara visa Lycka i sin renaste form. Jag sitter och kikar på bilder som olika retardos har skickat till mig sen urminnes tider, och då dök den här upp. Den är från när syrran var barnvakt åt lilla Kharma 3 år och som ni ser så är hon riktigt "LEDSEN" när hon tittar på Byggare Bob. haha tänk så djävulskt roligt man skulle ha om man själv blev sådär lycklig än idag. Tänk er när man är på jobbet och nån slår sig med hammaren.... Eller när man är på träning och nån sätter på sig träningströjan fel väg, eller glömmer ett armbågsskydd typ.... När man kommer hem och sätter sig vid datan och får en rolig gubbe på Msn så kan man sitta och titta på den i typ 10 minuter. Be en granne leka "tittut" och hälsa på hundar på gatan. Typ stanna i en lekpark och gunga (det är iof roligt fortfarande)..
Äh jag orkar inte fortsätta, det jag vill ha sagt är att jag älskar alla barn! Speciellt feta barn som är klumpiga och glada, To die for!

Se på det lilla livet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0