Hej allihopa =)

Det är en mysig dag idag, jag hade "värdering" av firmabilen så jag fick sluta tidigare för att åka iväg med den.. Och allt gick fint så nu tänkte jag ta vara på den här extratimmen och he mig upp på gymmet =) Känner mig pigg i kroppen så det är lika bra att ta vara på det...
Men först måste jag dela med mig av lite internskämt mellan mig och Jim som ägde rum på Msn för en liten stund sen. men först lite kort feedback så ni har en liten hum om vad vi garvar åt... I Somras när vi åkte till Malå (som är pappas hemby) så satt jag och återberättade allting som skett där, precis som pappa brukar göra... Men det Kaaaan hända att jag kryddade en liten del...  Så här lät det ;

im says:

vad gör du hemma nu

Rickard says:

Jag fick ledigt för att bloffa ltie om jobbet

Rickard says:

blogga*

Jim says:

loooooooooooooooooooool

Rickard says:

haha

Rickard says:

nej jag har vart och värderat arbetsbilen...sen fick ajg sluta...jobbar ju 5 mil bort...

Jim says:

snyggt........ ska du se saik ikväll

Rickard says:

 så jag tänkte åka upp och gymma lite nu strax

Nix missar den, träning kl.20

Rickard says:

Vilka möter doM`?

Jim says:

linköping borta

Jim says:

jag e juh biff nu

Jim says:

tar 120 i bänk

Jim says:

Rickard says:

Okej! svår match..ska Jimmie lira?

Rickard says:

haha skojjar du med mig?

Jim says:

nej lovar jag kör stenhårt nu

Jim says:

ett pass kl 11 ett kl 17

Rickard says:

HAHAHAHAHAHAH
Rickard says:

Du hade mig näsatn där ett tag

Jim says:

heheheheh fan att jag ska överdrtiav

Jim says:

Rickard says:

Torsk

Vad gav du pappa igår då?

Jim says:

han fick en puss

Jim says:

han ska få en finare julklapp

Jim says:

vad heterr lotta i efternamn

Rickard says:

åh vad sött

Jim says:

gustavsson?

Rickard says:

haha jag vet faktiskt inte...ja det kan stämma..

Rickard says:

vad ska du göra nu då?

Jim says:

jag ska vara hundvakt

Jim says:

jag ska göra samba fet över en natt

Rickard says:

HAHAHAHA
Rickard says:

vad ska du då med hennes efternamn till?

Jim says:

har du någon grym film?

Jim says:

hennaes mobilnummer

Rickard says:

August Rush

Rickard says:

GRYM

Rickard says:

ok..hör med pappa eller Jimpa?

Jim says:

mm men han e på match jag hittar det på hitta hoppas jag

Rickard says:

ring min far, plantsättaren

Jim says:

hgahahhahahhahah

Rickard says:

Gunnar Gunnar, kan du komma tillbaka nästa år?

Rickard says:

Lova oss det Gunnar

Jim says:

hahahhahahhahahha

Jim says:

¨

Rickard says:

HAHAHA
Rickard says:

"Aldrig varit så vältränad i hela mitt liv"

Rickard says:

Du vet jag sprnag ifrån dom som vägde hälften så mkt som mig, det tar nåt förjääävligt att gå i skogen hela dagarna

Jim says:

hahaaaaaaaaahahhaahhaahhashaahahhahahaahahaahh

Jim says:

sluta jag dör

Rickard says:

HAHAHAHAH, nej
Rickard says:

Ring honom D

Rickard says:

Plantan

Jim says:

har numret nu

Rickard says:

okej

Rickard says:

ring ändå..be han berätta

Jim says:

vi skcikar vart sitt mezz till han

Jim says:

jag skriver om plantorna

Jim says:

citera vad jag ska skriva

Rickard says:

hahaha okej..ska vi skriva exakt samma sak?

Jim says:

nej du skriver något annat

Rickard says:

haha då är frågan..ska du skriva "Kan du inte berätta för mig när du planterade skog"... Eller om du ska skriva ett citat...typ : Gunnar Gunnar, lova oss det!

Rickard says:

Så skriver jag " Skulle du kunna tänka dig att komma tillbaka nästa år Gunnar?"

Jim says:

hahahahhaha

Rickard says:

Eller kanske "All skog ni ser här, den har jag satt när jag var 16 år"

Rickard says:

Ska vi köra på det första?

Jim says:

jag skriver kan inte du berättta när du planterade skog

Rickard says:

haha mm..så skriver jag nåt annat

Jim says:

så skriver du gunnar skulle du kunna tänka dig komma tillbaka nästa år

Rickard says:

haha japp

Jim says:

ok vänta vi skickar samtidigt jag först

Rickard says:

nu är ajg redo

Jim says:

jag skickar på 3 sek

Jim says:

nu

Jim says:

skicka r du på 30 sek

Rickard says:

nu skickade jag

Jim says:

SNYGGT!

Rickard says:

han ringer nog dig snart och säger " Va faan"

Jim says:

mmmm hahahha





Hahah nu har jag fått svar av pappa.... Sorry Jim, you got fucked up =D HAHAHAHAHAH
Så här svarade Skogens konung;
"Sluta tjata, jag har ju sagt att så länge ingen slår mitt rekordså lägger jag kraften på bl.a övningskörning med utvecklingsstörda människor!!!"

För er som inte vet det så har pappa övningskört med Jim i flera års tid nu och han har ännu inte tagit lappen... Men han börjar närma sig, för nån vecka sen (Ledsen Jim men sanningen måste fram) så kuggade han både teorin och uppkörningen...p åsamma dag HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA =)
Som vanligt i vår lilla famlij ges det kängor åt olika håll, men ingen vågar sig på den allsmäktige Bonden... Nu blir det gymmet och skrotlyftning, ska jag se ut som en lastbil när jag är 40 måste jag växla upp =)

haha Ps.

Jim says:

helvete vad han knäckte mig vet ej vad jag ska skkriva tillbaka

Jim says:

jaja skrev att jag kände mig ägd osv... avslutade med fortsätt jobba nu plantan


Kommentarer
Postat av: sis

Gosegullbarn, de här var det roligaste inlägget på länge HAHAHa, ovanligt att jim blir ägd btw =)

själv sitter jag å flännar för att bosse har lyckats riva sönder min ena nagel.. e kommer blod ur lotte :(

2008-11-10 @ 18:49:46
Postat av: louise

Roligt att läsa din blogg! Du skriver så långt! =)

2008-11-10 @ 21:59:57
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: louise

Roligt att läsa din blogg! Du skriver så långt! =)

2008-11-10 @ 22:00:30
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: louise

kul att läsa din blogg! Du skriver så långt! =)

2008-11-10 @ 22:03:03
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

haha, vad tar det - 20 min att läsa dina inlägg?:) Men det är det värt... Haha, keep on blogging.

2008-11-11 @ 13:27:08
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: lotte

du är utmanad ;)

2008-11-11 @ 15:17:02
URL: http://challans.blogg.se/
Postat av: louise

oj då! du fick min kometar tre gånger! Rekord!!

Nej men de va inte meningen fast nu fick du ju fler komentarer! :/

2008-11-11 @ 16:27:27
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, sjuk konversation..

2008-11-12 @ 15:44:16
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0