Grisardag

Oj oj oj, ikväll ska det bli spännande att se hur mkt krafter som finns kvar.. Känns som att jag skulle behöva dra i mig 12 kg anabola för att ens orak upp på samlingen.. men det hinns inte med, måste skotta ut bilen för att ta mig dit först och främst... Skottning är för övrigt något som jag börjar bli riktigt duktig på.. I morse så var jag ute på jobbet och skottade från sex till fikat... Sen bar jag och Adde in gips, isolering, OSB skivor osv ända fram till lunch... Skulle vara riktigt intressant att se hur många ton jag konkat runt på allt som allt :)
Sen efter lunch blev det fortsatta drömjobb för rygg, axlar och armar... Takgipsning... GUUUULD!
Så nu sitter jag här och funderar på hur fan jag ska orka ikväll, blir typ yr av att tänka på hockey.. men det är bara att bita ihop. Det bästa man gör är att sluta känna efter, samt lura/ intala sig själv att allt är tipp topp. Det gör man bäst genom att studsa in i omklädningsrummet i 200km/h, morsa på alla i en jävla fart och gång på gång säga hur grymt taggad man är! Att man laddat hela dagen och att Ormsta ska längta hem redan efter 10 minuter!
Dagens "Bondröta" baseras på det sistnämnda, så jag tror vi vinner med 9-3. Total utskåpning.. jag gör 1 balja och ett ass, utsedd till matchens lirare.. Sen går ajg in i omklädningsrummet, kollapsar och vaknar upp i syster Elsas rum nere på Lassa =)
TJING 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0