God morgon alla barn!

Igår var det en skön dag för Ericsson. Gym på morgonen, lunch med Woxxa, Gurra och Grana. Sen blev det hem för att kika på den här filmen på egen hand medans Gurra fixade i sin lägenhet.... Svaret är nej, jag kunde faktiskt inte hjälpa till med något!
Jag är ju som ni vet ingen actionkille, utan föredrar komedier framför allt annat, tätt följt av romantiska komdeier =P Men ibland, speciellt när jag varit och gymmat och ätit bra, så känner jag att jag vill se en eaction, hård action. Den här filmen är som klipp och skuren för det... 10 dödsdömda sätts iland på en liten ö någonstans i havet,  för att spela ett spel mot varann i 30 timmar... Som går ut på  "last man standing".. alltså nio ska dö... en överlevare blir sedan friad från sin dom och får starta ett nytt liv med fickan full med pengar!!! Allting sänds under tiden live över Internet så hela världen kan se när dom tar kål på varann... GRYM!!! Bör ses


Sedan blev det TV-spelskväll med Gurra, Dala och Robin. NHL och nåt skjutspel som jag inte vet vad det heter.. Rätt spännande iaf =) Jag behöver inte säga det egentligen...men jag var KING =P
Nu sitter jag och väntar på att Idol ska dra igång så jag kan köra en klassisk "rapport live från reprisen"... Det går inte göra på annat sätt när man har match på fredagar..... =P Bänka er framför TV:n, för nu går Idoltåget vidare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0