God morgon =)

Hihi ibland är det inte så illa att vara jag



I morse körde jag en riktig klassiker och jag börjar vara lite less dom- vaknade klockan åtta trots att jag fortfarande var trött men kunde inte somna om. Vad är det för fel? Jag har haft morgondamp sen jag föddes och alltid varit uppe nån/några timmar innan mina kompisar vaknade. Tror ni att det är kul? Nej... men det är otroligt skönt att ha gjort bort alla "måsten", som idag till exempel. Vaknade, satte på en tvätt (bokar alltid tvättstugan lördag morgon iom att jag vet att jag är uppe), sedan fyllde jag i arbetstimmar för föregående vecka, plockade undan disk och for ut och sprang. Jag har precis kommit hem och satt på blåbärsgröten under tiden jag stretchar... Mums!
Sen ska jag bränna en skiva till morgonens bilfärd med Martin the Slovak in till Sthlm. han skulle in och hämta nån tung väska så det är klart att pappa ställer upp, inte ska min son byta bussar och tjaffsa med sånt.... Sen blir det nog hem  och käka lite grann och om lusten finns kvar kanske jag lyfter lite skrot på gymmet också. Det är rätt skönt när man har ångest över en match även morgonen efter, för då får man mkt gjort som ni kan se. Synd att jag inte går runt med ångest oftare, det hade varit rätt kul att läsa till hjärnkirurg, raketforskare, psykolog, polis, arkitekt och dagisfröken på morgnarna.... Näe ta tag i era liv, nu ska jag ner och hänga tvätt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Blåbärsgröt?:S Är det sådan gröt som man lagar till bebisar egentligen..?

2008-11-08 @ 10:07:30
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jo d e för bebisar, sån gröt man går upp kl halv fyra på morgonen å ger dom så dom blir tysta!! ;)va d inte sån gröt du mumsa i dig så du inte kunde få ute ett ord kl halv fyra? ;)

2008-11-08 @ 11:46:02
Postat av: Alexandra!

Nu får du sluta upp med ditt mobberi här alltså, jag tror dessutom att dina anklagelser är falska Maaaajkuuuuusscchhhh!!

2008-11-08 @ 11:55:30
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

:o)

2008-11-08 @ 11:59:38
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Marcus

Haha.... skojja ju lite bara ju!! :)

2008-11-08 @ 12:04:55
Postat av: Alexandra!

...Förresten, vilken bebis orkar äta gröt mitt i natten...? Du måste tänka på blåbärs-välling. Mmm :D

2008-11-08 @ 12:10:48
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Marcus

Riktiga bebisar som e födda hockey spelare som jag å rickard, vi åt d mitt i natten när vi var bebisar!!

2008-11-08 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0