God kväll!

Adde torskade med 3-2 och fick matchstraff, guld =) Det innebär mkt bränsle till the bullyfire tomorrow :D
I.o.m att det är Snöstorm ute så ska jag passa på att tipsa er om en rolig sida Tågan länkade upp mig till nyss...


http://www.yearbookyourself.com/
Det är en sida där man laddar upp ett foto på sig själv, sen kan man se hur man skulle ha sett ut i det mode som gällde för olika årtal från 1950-2008... Inte så jättemycket pyssel för ett hyffsat resultat så Perfekt när man sitter hemma och inte har nåt att göra.. Som nu t.ex,  det är snöstorm ute så man inte vågar gå ut och ingen har tid att hälsa på en... Så här har ni en liten blid på min barndomskamrat Vicke Vire från "förr i tiden", han var dock inte lika snygg när vi växte upp ihop =P

haha fick just en fin idé... Kan inte ni som gör en bild på er själva skicka den till mig via Msn eller mail erller nåt, så lägger jag upp er här så får allmlänheten garva åt er med? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0