God afton!

Ikväll är pennan inte glödhet om jag säger så. Eller jag har ju iof ingen penna. Träningen gick skitdåligt och jag ville bara hem. Men innan hemmet kallade så fick jag tag i lite godis av fröken Linnéa på Flygis, mycket uppskattat! Ännu ett tecken på att jag inte är på g, tröstätning. Imorgon blir det antingen hetsvåldsmonstergym efter jobbet... Eller ingenting alls. Just nu känns det som ingenting alls men vi får se.
Kul för övrigt att jag fått tillbaka mina två kombatanter på bloggen, alltid kul med kommentarer även om jag är helt utanför dom. Det känns bra att min blogg är ett ställe där folk kan komma in och skriva av sig lite skit som dom vill ut med. Jag är lite som Ricki Lake, utan att tjäna pengar på det... Folk tar upp sina problem här och jag hjälper inte ett skit men tycker att det är riktigt kul att läsa allt. Synd dock att jag inte tjänar samma pengar som hon gjorde på sin show, eller typ Oprah eller Dr. Phil. Är inte jag i klass med Dr. Phil? Jag tycker i alla fall att jag är lik honom....
Näe fy fan, hate life, gå och lägg er och tänk på torra kanelbullar och blåbärssoppa som stått för länge i solen.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0