Första Advent!

Hej alla barn =)
Nu är julen verkligen på G!!! Om 20 dagar lirar jag tredjeperioden mot ett lag i alltvåan vid det här laget och morgonen efter beger jag mib av hemåt för julfirande. Fattar ni hur nära det är? 20 dar går ju hur fort som helst!!!!
Helgen har vart "Kempebra" och det är trist att den är över. Jag har haft så mkt att göra att jag inte ens har haft tid att blogga..de ni :P
Igår var det som alla vet lagfest för Calcons och den blev precis som vi hade väntat oss. Rolig, hård och framför allt Blöt!!!!! efter fredagens seger mot mongoGimo så var humöret på topp så alla bjöd verkligen till igår =) Jag tänker inte gå in på detaljer för det är alldeles för många lirare inblandade för att man ska kunna försvara sig på morgondagens träning =) Hoppas även att vår kära webbis Eddie ( som också höll ända in i kaklet på Mobergs) sparar dom allra "snyggaste" bilderna om han skulle få för sig att göra ett inlägg =P

Här kommer i alla fall det jag har presterat under denna underbara dag! Men det gick inte smärtfritt ska gudarna veta. Eller vad sägs som två brännskador av klass 2 på Jullans hand, ett takras, skorstenssläpp samt kristyrmissar som höll på att göra mig vansinning... Men men, nu är det klart iaf!!!
 Man blir ju besviken om man käkar pepparkakshus och "bara" får pepparkaka i en tugga. Det är endast en transportsträcka och helt onödigt! Det är ungefär som när människor äter buffé och tar lite av varje "bara för att"! Till alla er:
SKÄRPNING!
man ska äta vad man känner för, inte tallriksmodellen. jag funderar på att öppna ett matställe med köttbuffé. Det enda som ska finnas är olika typer av kött, fågel och fisk samt såser =)


En annan stor händelse är att våra lilla katt "Gracie" fick ungar i natt =) Så jag har en suddig bild på mobilen av 3 små liv som ligger hos mamma just efter födseln =) Så det blir extra mysigt att få komma hem til tre små busisar som jagar allt som rör sig, snubblar, brottas, sover sött osv osv =)
LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag ta tag i lite diskning så det är fitn inför den nya arbetsveckan!!!
Pussis

Kommentarer
Postat av: PKF

pain!!!

2008-12-01 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0