Fel i världen...

Oj oj oj, God hear my prayers!
Imorse vaknade jag klockan åtta och kände mig lika värdelös som vanligt för att jag inte kunde somna om.. Men vad händer? Jag lägger mig mig och PANG! Nytt personligt sovrekord, HALV ETT!!!!!! =) Så just nu sitter jag och funderar på hur jag ska kunna fira det till tonerna av Kevin i Idol... Och det är för övrigt också helt sjukt hur öbverlägsen han är i tävlingen i år, inte ens min älskade Anna har en chans! Det är iof lite synd, för visst är det kul att höra när dom sjunger olika låtar, men man vet ändå att det redan är avgjort! Och skulle han inte vinna så kommer han ändå bli störst. Skulle han åka ut tidigare än finalen så skulle Idol få rekordlåga tittarsiffror... Så hela tävlingen har blivit helt värdelös, men det är okej för jag har sovit till halv ett. Det är t.o.m okej att jag missade alla utom Kevin nyss =)
Och helt seriöst, skicka ut den där lilla äckliga picklesgurkan Johan Palm. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, en kille som inte kommit i målbrottet och inte kan sjunga utan bara skriker programmen i ända....vad är det att satsa på?

Äh nu släpper vi det, orkar inte vara bitter ett inlägg till. Igår var jag på (vit) middag med gamla Tebexgänget och det var mkt trevligt. God middag, Ginodessert som var himmelsk, och sedan chips och dipp till TP. Ett TP som för övrigt tog sjukt lång tid att spela ut så vi var inte klara förrän ett på natten. En hel del massa skitsnack om jobb, väder och vind, och sedan lite seriösa diskussioner om Janne Houkko, tjocka personer och "Clone a Willy" från Teknikmagasinet.... Alldeles lagom kväll för mig som känner mig lite halvhängig... =)
Idag ska jag åka ut en sväng till chefen och byta däck, sen blir det inte så mycket mer idag. Skönt att jag äntligen är utvilad inför en ny arbetsvecka, känns guld =) ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: #34

Janne Houkko är kung!

2008-11-09 @ 13:58:17
Postat av: Rickard

haha nej Bosse du är kung! =)

2008-11-09 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0