Eftersnack med # 34

Hej allihopa.... Vi kryssade mot Solna idag, 4 lika med en osannolikt dålig domare... Tro mig, det är det värsta jag varit med om på en hockeyplan sen jag började lira... Och då snackar vi typ 15 års tid...

Njut av Bosse, inte bara på grund av den magiska frillan, utan också för att legenden idag visade varför en hel blogg skulle gå runt på att följa honom under match... Idag satt han på bänken på grund av en gammal skada som inte läkt ihop riktigt än, men ändå lyckdes han bli matchens profil( ni minns att jag berättade om att hans axel hoppade ur led).... Trots att han itne hade en minut på isen så lyckades han reta upp hela motståndarlaget, såga domaren sönder och samman samt SLÅ AV EN KLUBBA... Jag vet, han lider av något.. och det ska han vara rädd om, för det är det finaste man kan ha; Damp i sin renaste form... Läs själva:

Rickard says:

Har du lugnat ner dig nu?

Sunshine says:

jo, men jävlar om vi skulle missa alltvåan med en poäng, då skickar jag en hit man på han

Rickard says:

hahahaha ja då är det okej!

Annars då, några reflektioner?

Sunshine says:

nej egentligen inte, stod mest å dampade i båset. hoppades på att få göra ett byta så man skulle kunna avrätta nån

Rickard says:

ahahahah

Vad sa du på slutet där då du tuggade mot hela deras bås?

Sunshine says:

ojj, det rann många ramsor, deras 28 åkte å sa till vissa att det var så jävla kassa, då sa jag typ att hans översteg vänstar var det knagigaste jag har sett, att deras nr 5 såg ut som en råtta osv

Sunshine says:

vänster *

Rickard says:

hahahaha det är stort av dig att du kör mest trashtalk av samtliga på banan

Sunshine says:

ja faktiskt, men vafan idag var den sämsta dommaren jag någonsin skådat på en hockey plan så man stod ju och byggde upp ett damp under 60 min sen en massa feta solna spelare som inte gjort en kilometer i spåret åker och tror dom är nått. då lackar man

Rickard says:

haha du inser att du åker rakt in på Bondens nu va?

Sunshine says:

haha, så pass

Rickard says:
 # 34 med ett Damp av sällan skådat slag haha

Sunshine says:

haha

Rickard says:

Vad sa du till domaren förresten innan du högg av din kluba i sargen?

Sunshine says:

jag kommer faktiskt inte ihåg, jag var så djävulusiskt arg/besviken men antagligen att han var pinsam som få, men mogge stod där å lungnade ner lite så... allt jag ville ha var ett byte så jag kunde gå lös men då hade man väll slagit sönder axeln igen, fast det hade det varit värt

Rickard says:

haha sjuk du är!

Mogge titta på mig och bara skakade på huvudet åt dig när du höll på som värst

Sunshine says:

kan inte hjälpa det, tyvärr alltså

Rickard says:

I know!

Vad tror du skulle hända om du blev insläppt med kvällens domare i en "Ultimate Fightning" bur?

Sunshine says:

jag skulle äta upp honom men sen skulle jag tycka synd om han. . .han är väll inte bättre?

Rickard says:

Näe jag känner likadant nu när jag lugnat ner mig lite..det är ju synd om honom, tänk att man kan vara så fruktansvärt dålig på sitt "yrke"..och ändå få ha kvar jobbet..han lär ju inte trivas direkt?

Sunshine says:

nej, vi får hoppas på varsel

Rickard says:

Skulle jag jämföra med mitt snickarjobb så är det ju typ som att åka till jobbet varje dag och inte göra ett rätt på 8 timmar dag efter dag...PLUS att ha 30 man som skriker att man är helt hjärndöd

Sunshine says:

haha. skit ska skit ha

Rickard says:

Haha hörde du när jag lackade på Holma?

Sunshine says:

haha nej ?

Rickard says:När han skrek som jävligast för nåt domslut så skrek jag till honom att om han drar på sig ett lagstraff nu så kommer jag att köra ner klubban i halsen på honom... haha då blev han tyst..

men jag fick lite dåligt samvete efteråt så jag hjälpte honom hänga upp tröjor

Sunshine says:

naaaw =) jag är väll han när jag har slutat vet ju att jag måste lungna ner mig en aning men det går liksom inte

Rickard says:
Där har vi också en man som har ett otroligt damp, i vuxen ålder dessutom haha...Eller vi är ju också vuxna men han är fan 50 bast

Sunshine says:

sant

Rickard says:Det är lite kul iof,

man får försöka se det positiva i att vi tappade matchen med 40 sek kvar.. Halva laget fick ju bokstavsproblem hahahahaSunshine says:

hahaha

Rickard says:Näe vad tror du Bopsse Beausangen, ska vi skita i livet?

Sunshine says:

ja fram till tisdag så, då äre match igen ! hoppas man blir hel så man kan lira lite för i båset gör jag nog mer skada än nytta ^^

haha det var allt för den här gången, återkommer med mera hockey inann tisdag som bosse påpekar.. Dröm sött allihopa =)


Kommentarer
Postat av: #34

haha det är ju nästan så man skäms så här efteråt :D stavar och särskriver som en påse nötter också :P

2008-11-22 @ 00:27:07
Postat av: Eddie Liljeberg

Rickard!



Hoppas du såg att jag har kontrat lite på min blogg ;)

2008-11-22 @ 00:28:55
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0