Det tar ont i mig att se

Igår träffade jag en väldigt svag människa...
Han fick sällan vara med och leka när han var liten och kände sig utanför. Under tonåren hittade han likasinnade men kände alltid att han var lite utanför. Han var dessutom väldigt liten så han började gå på gym och äta diverse proteinpulver för att bygga upp både sin kropp och sitt självförtroende. När han gått på samma gym i tolv år och samtidigt jobbat som ett mediokert varubud så bestämde han sig för att söka till Polisskolan. Hans ansökan blev knappt behandlad för att polisen kände att han var smått utvecklingsstörd och inte rätt man för jobbet. Detta tog väldigt hårt på den unga mannen som inte förstod varför? han såg ju ut som en testosteronpumpad oljetanker och gillade att bråka och slåss utan anledning.... 
Han bestämde sig då för att söka till ordningsvakt så att han fick stå i entre´n på olika uteställen och tjaffsa. Och där var han snudd på överkvalificerad, han hade precis allt som dom sökte efter:

Fysik
Stor som en container
Ådror i pannan

Intryckt nacke
Kall blick

Psyke
Dålig självkänsla
Maktberoende
Älskar att sätta sig på folk
Ärrad av en svår barndom där föräldrarna slog honom dagligen
Positivt inställd till konflikter av alla slag

Fritidsintressen
Lyfta skrot
Slåss
Sparka på dom som ligger
Förstöra andra människors utekvällar
Titta på kampsport på TV och äta anabola
Sitta på en dildo och skrika "Ja rektor, precis som när jag var liten"

Igår så träffade jag den här killen vid Mobergs Bar och han nekade mig att komma in. Jag frågade varför och Tydligen så hade dom bytt toleransnivå nu så jag var för onykter för att komma in.Det är lite lustigt. Jag frågade om jag inte kunde få gå en promenad och komma tillbaka lite senare? nrej det var omöjligt.
-" Ledsen grabben men du är för full, acceptera det och gå hem istället"
Hej påre tänkte jag, hoppas du drunkar i din egen toalett ikväll när du kommer hem. Sen gick ajg...
Synd på en i övrigt  jääääkligt rolig kväll som jag återkommer till senare. Nu ska jag spy lite mer galla för mig själv sen släppa det...
Äckelvakt...

Kommentarer
Postat av: J & J

HA HA!Vi håller med. Äckelvakt!

2008-11-02 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0