Boomerang-utförsäljning

God kväll!
Idag på väg hem från jobbet så ringde Grana Gravedigger helt oväntat och frågade om jag itne skulle med in till stan på shoppingtur... Först var det blankt nej, sen övertalade han mig sakta men säkert och nu sitter jag här med 3 nya jeans, en V-rignad tröja, en piké och en skön väst som jag kan ha i dessa milda vinterdagar =)
Bosse följde med som stöd och fyndade en skjorta som var riktigt nice.. han körde dock på en klassisk grab n´run för att det inte fanns några provhyttar. jag körde alternativ # 2, Norrlandsstyle..
Av med byxorna i affären på ett lite smidigt sätt och på med dom nya... repetera 3 ggr. Dra till dig lagom skumma blickar från män såväl som kvinnor. jag och Bosse konstaterade att det var en man där som var gay eller schitzo. För han gick förbi och gav mig ett sånt där äckligt sneleende när jag inte kollade, som tur var så tittade Bosse dit så han kunde varna mig. man vill ju inte bli utnyttjad eller dödad bara för att man spontanshoppar loss en onsdag? =)
Hur som helst, efter en McDonalds tur innan det obligatoriska minglet på Flygis så sitter jag här och tänker på refrängen. Imorgon är det som vanligt kneg och sedan träning med boysen. Oerhört viktig match på fredag så jag hoppas vi kan ladda till och plocka hem två pinnar. Med lite tur i vår och i dom övriga matcherna i serien så kan vi skaffa oss ett riktigt bra grepp om  " Alltvåan" platsen... Så kom igen Calcons!
Helgen kommer för övrigt bli kanon.....
pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0