Snart är vi där igen....

image11
Här är första ölen i Thailand.... Imorgon inleder jag Tysklandsresan med en Tiger Beer här hemma runt klockan 9 vid frukost. Sen åker jag, chefen, Viktor, Walle och Henka in till Centralen, sätter oss på en pub med övriga bygget och då tror jag ta me fan det blir en Staropramen =)
Ps. jag har en platta Tiger i kylen, som imorgon packas ned i kylväska och åker med!!!!! Ska skriva en liten "att göra " lista sen också =) Den kommer att innehålla en del rätt roliga saker så du/ni som inte tycker om att ha kul behöver inte läsa mitt inlägg som inkommer ikväll =)

Nu blir det lite keyboard för att fira att jag fått iväg brevet till farmor och att jag har semester till på tisdag.... Välbehövligt, det var ju så länge sen jag hade semester.....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0