Säger som Ted

"Vilken härlig dag! "
Har varit ute hos chefen och lagt plattor hela dagen med Viktor i strålande sol så livet känns ionte så tungt just nu! =)
Dessutom gick allting bra och vi blev klara lite innan slutsignalen så jag har hunnit hem och betalat räkningar, städat lite grann, genom dammsugning, diskning och rengjörning av toan. Nu väntar jag på att Gurra ska dyka upp så att jag kan ta tag i avställningen utav min jämra bil, så är allting prima liv sen.
För imorgon är den stora dagen. Och det är inte bara det att det är världens kanske bästa fredag. Utan jag tror seriöst att det blir världens bästa fredag. För imorgon kväll så hämtar jag mamma, moster och mormor på Arlanda för en mysepyse helg här i Norrtan/Sthlm. Känns så himla kul, längtar nåt djävulskt redan nu! Mormor ringde igår och var sådär gullig som bara hon kan vara så jag satt typ och hoppade i sängen igårkväll =)
Gurra kommer nog om ca en timme så jag ska nog ta mig en liten matbit nu och vila upp mig. För Abspass, sedan spinning på gymmet, sedan lite innebandy med laget står på schemat så det är viktigt att man har energi =) Står mellan att värma på steken jag gjorde igår, eller varma mackisar... Feels great to be me =)
Ha en bra dag allihopa!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0