Resfeber

Hej hopp allihopa!
Nu har jag varit på fotbollsträning och varit irriterad. Kommit hem och tryckt ett gem genom halva stortån för att få bort min blånagel. Tog gaaanska ont när den gick igenom men det var shysst att det flög blod. Och nu känns det jätteskönt =) Har packat lite grejjer och gjort klart min lilla "lek" som jag arrangerat till resan...
Leken går ut på att man ska uppfylla så många punkter som möjligt på min lista innan resans slut.... Och den som då gjort det vinner ett jättefint pris, skänkt utav lekledaren själv =)
Och det är ju som sagt ett bygge som som ska iväg, så det är inga lätta punkter. Man får till exempel inte poäng för att gå fram till en söt tyska (om det finns såna) och säga Ich liebe dich.... Inte riktigt den nivån. Men jag ska vara snäll och visa er, så här ser listan ut:


"På Allas Läppar i Tyskland!"

1. Björn borg Shot ( Tequila, sniffa salt, ta shoten, pressa citron i ögonen och kasta sedan glaset på bartendern)
2. Åka naken i hissen på hotellet, minimum 3 våningar
3. Kom med på "Storbildsskärmen" på racingen, alla medel tillåtna.
4. Besök en strippklubb.
5. Spy på en offentlig plats.
6. Tatuera dig.
7. Raka huvudet.
8. Var nykter hela resan.
9. Ge din telefon till Rickard innan vi lämnar Sverige.
10. Hoppa bungy jump
11. Dansa med en färsk fisk i minst 10 sekunder.
12. Missa bussen hem ( Frivilligt flyg räknas inte)

Kom ihåg att vittne krävs till samtliga punkter, samt att Rickard är enfaldig domare.
Lycka till och må största mongot vinna =)

Jag hade även med punkterna "bjud Rickard på en mjukglass varje dag. Köp en bil åt Rickard osv osv...:"
Men jag kände att jag vill ställa upp i tävlingen själv och det verkar lite egoistiskt OCH otacksamt att köpa egen glass när man blir bjuden.....

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0