Redovisning

Hej hopp!
Idag är jag lite gladare igen, somnade igår till min DVD med Westlife på Wemblley vid 21.30. Och idag så har jag gjort klart mitt allra första murjobb på egen hand, så det kämnns guld :D Kan tänka sig att jag är så nöjd och sjöälvgod att jag snart lägger upp den totalt meningslösa bilden jag tog på min skapelse. Eller okej, jag tog nog 5 bilder totalt haha :D
Nu tänkte jag skriva lite om lördagens utflykt med laget på kick off koferens på Eckerö liiiiiiineeeeen :D
Började med träff och öl på sportcentrum innan vi åkte iväg med chartrad buss ( inte fel med en coach som jobbar på Eckerö) till färjan. En jääävla massa skitsnack och tjo och tjim under vägen dit, som under resans gång accelererade! Blev en hel del kött på buffén ochså för övrigt. Jag tror typ att dom blev lite arga på mig i bespisningen när jag lastade en tallrik med gravad lax.... men vadå, det är ju upp till mig!
Sen satte sig folk i baren och tjollrade på ända till hemresan, tax free där emellan. Sedan kom jag hem hit emd Walle, Viktor, Woxxa, duschade och tog nån jävel innan vi gick bort till Robin. Där var det typ 16 pers och FEST :D
Sen gick vi upp till Mobergs och shakeade ass till Arvingarna, som var typ 15 resor bättre än jag hade hoppats på. Körde covers på en del hård rockslåtar, Uggla, Carola... Säkert nån fler jag inte minns! Kvällens händelse var för övrigt dansgolvet där Andreas knockade nån utav sina tjejpolare så att det blev sjukan. Har inte hört något om det men jag skulle tro att hon åkte på en hjärnskakning som heter duga.....
Hemma runt 5, sov 4 timmar sen var det dags för säsongspremiär i fotboll. Torsk. Bakis i värmen. Inte okej! Men jag sänkte en kille vid min första bollkontakt iaf så han blev liggandes, det är nåt man kan skryta om för sina barn och barnbarn sen :D På kvällen gjorde jag och Woxxa varma mackor och såg Parlamentet, Me love!
Nu ska jag sätta mig och klinka lite Keyboard så ,man kan redovisa nån ny låt i sommar. Det börjar dra ihop sig till Rhapsody in rock och allt jag har att komma med är en kort frisyr och Imagine av John Lennon.
Ledsen Robban, men du får nog bita i ett år till innan jag axlar din mantel! =)
På tal om mantel, White man, black man batman..... Internt! =)
Woxxa du är det största mongot på vår jord :D

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0