Polishögksolan

Fick besked igår och det blev ingen antagning på skolan denna gången. Känns rätt skönt faktiskt för jag är inte beredd att ge upp jobbet eller hockeyn nu =)Så fuck you era jävla plitar, jag ska fortsätta att ladda ner musik!!!!!!!!!!! yeah, I´m so bad
Detta underbara lilla strandutryckningsfordon får symboilisera svenska Polishögskolan. Och som ni kan se så är jag inte på den...... Det innebär alltså att jag fick nej från antagningskommitén igår.
Men det känns faktiskt bara bra, hade varit jobbigare att välja om jag blivit antagen. Känner att jag inte är klar här nere med jobbet eller hockeyn eller vännerna än... Gud va fint skrivet!
Sanningen är den att jag hatar polisen, jag är som Benny tha cop när han flyr från polisen på slutet i den där lilla fula bilden. jag har ju en ful Ford och nästan flint så det känns välidgt nära. Dessutom så laddar jag ner musik från Internet så Fuck you everybody, I´m a bad ass motcherfucker!
Rock on!!!

Nu är allt packat för resan och det känns jääävligt bra! Det känns så bra att jag skulle kunna tänka mig att springa ut på gatan utan en tråd på kroppen med ett stödben till en trehjuling för Little orm och skrika att jag är en mjukglass maskin. Det är en återkommande dröm jag har faktiskt, inte att jag är naken med ett stödben till en trehjuling, för det tror jag inte finns? Stödhjul fyller ju en funktion men det känns som att stödben bara förstör. Jag har iof inte drömt att jag har varit en mjukglassmaskin heller, men jag brukar drömam ibland. Eller drömma och drömma, jag tänker nog mer innan jag går och lägger mig. Aja hur som helst så tycker jag att det skulle vara kul om alla som jag känner befinner sig inne på puben på Centralstationen vid klockan halv tolv när jag anländer dit. Skulle vara så mysigt att bli full ihop med alla man känner i hela världen, t.o.m dom där två snubbarna som hade en affär i Turkiet när jag var där i årskurs 6. Undrar om dom har kvar sitt goda gröna te som dom alltid bjöd mig på när jag var där? Eller dom har kanske slagit igen, livet är ju hårt mot en del. Min högsta önskan i livet just nu är att dom där två jepparna blir rikast i världen.......
Nu är det inte min högsta önskan längre.
Har ni nånsin funderat över livet på allvar nån gång? Näe jag vet, inte jag heller. Känns rätt meningslöst. Ja mena, man vill ju ha roligt i livet, är det inte det som är meningen? Äta en massa gott, träffa folk och garva. Det finns ju inget skönare än att garva så varför inte göra det jämnt?
Kan man ha på sig keps när man åker med jobbet, eller måste man fixa frillan? På jobbet går det ju an, men nu känns det som att det blir lite sura miner. Gubbarna typ: "- Ahhaaru, där kommer han med kepsen, han som tror han är nåt. På min tid hade vi jävlar i heeelveete i faaan ingen huvudbonad på jobbet. Dagens ungdomar skulle ha sig ett rejält kok stryk. Hade jag haft huvudbonad på mig utomhus när jag var liten hade farsan skjutit den av mig med geväret, sen hade han gett mig så in i helvete med stryk så at jag inte kunnat ha keps på mig något mer p.g.a min nya skallform. Farsan skulle ha kört ner mig i en jättelik tratt med termiter på sidorna som gnagat ner mitt huvud till en liten dumstrutsliknande skepnad och sedan smort in mig i Keso med grillad paprika smak. Å he va jävlar inte tal om å ringa nåt jävla BRIS då inte, för då visste man att tratten hade vart som en skönhetsbehandling".....
Jävla gringubbar, jag tar väl ingen keps då =)

Ha en trevlig helg allihopa, vi hörs kanske på tisdag...........

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0