Nu är friden slut!

Fick ett samtal idag på jobbet från ett okänt nummer. Plus fyrtiosex stod det.... Brukar inte svara när folk ringer från andra länder. Då är det oftast frågan om nån jobbig modellkampanj eller nåt fattigt barn som vill ha hjälp. Men jag var ödmjuk som vanligt, och tänkte att jag kan ju tjäna pengar på det.
Men det var Woxxa som ringde, hörde jag efter ett tag. Han har nämligen ingen röst kvar. Vet inte om det beror på all alkohol där nere eller om han kanske smakat på nåt konstigt salt som gett honom nåt lurigt i halsen. Man vet aldrig med honom, han är som ett litet barn. Man får se till så atat han inte stoppar allt han ser i munnen för det vill han oftast göra. Visst, jag brukar låta honom äta grus, mindre stenar och glasbitar, men det är ju för att jag tycker om honom.
Bottom line is that its going to be fun to listen to his stories. Säger som Kycklingen i Surfs Up; Radikal!
Idag så har jag varit iväg på ett murarjobb helt på egen hand och det kändes riktigt skönt faktiskt. Kan bero på att jag hade solen gassandes på mig och stod i T-shirt =)
Nu ska jag iväg och gymma innan jag ska hämta Mr. ÅlÅke på Arlanda senare i afton. Han landar vid halv åtta för alla er som vill dit....... HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, där var jag rolig. Känns nog jobbigt att hämta honom... Om nån vill följa med så är det bara att slå en pling, jag har plats i bilen. Funderar för övrigt på vad jag ska äta ikväll. Sen jag kom hem i söndags så har jag varierat min kost otroligt mkt med svensk mat.
Söndag kväll; Choritzo
Måndag dag; Choritzo
Måndag kväll; Choritzo
Tisdag dag; Choritzo
Tisdag kväll; Choritzo
Onsdag dag; Choritzo
Onsdag kväll; Choritzo
Torsdag dag; Choritzo
Jag vet inte riktigt vad jag är sugen på, men mit överlevnadsförråd med Choritzoförpackningar som jag köpte i söndags är slut. Så jag måste på Ica och fynda lite... Vi får se vad det blir. Kött ska det vara i alla fall, det är det bästa som finns. Kött är ju bättre än alkohol och godis tillsammans!
Kanske skulle gå ut med en nyhet nu när jag lix är på G med bloggandet. Den 5/5 så tog jag ett beslut angående min vikt, som inte kommer att leda till 90 kg.... Jag har gett mig själv godislöfte =)
Har så dåligt samvete efter veckorna i Thailand att jag inte orkar med mig själv längre haha =) Så det blir inget godis nu på ett tag, har inget utsatt mål dock...
Men det gäller bara godis som i godis, inte chips och FRAMFÖR ALLT inte glass! Skulle jag få välja mellan att väga 80 kg och inte äta glass, eller 120 kg och äta glass så väljer jag 120, inget snack!
Jag skulle kunna tänka mig att ligga på en brits resten av mitt liv, omgiven av små äckliga dvärgar med läderklädsel som hela tiden säger Pepparkaka när dom andas inåt,  ( hoppas inga dvärgar med läderklädsel läser min blogg) bara för att få äta glass. En Magnum Mandel skulle bota all den smärta som uppstod.


GLASS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0