Mors dag

Hej hopp!
Sitter här med en trött Woxxa (sovandes), som dessutom är jättemätt =)
Efter att jag skjutsat mina damer till Arlanda idag så åkte jag hemmåt, men stannade halvvägs och sov i solen. Hittade en läcker åker ungefär vid rondellen Arlanda/Uppsala/Norrtälje som jag inte kunde säga nej till!!! Så jag somnade där i typ 10 min, tills jag insåg att jag typ sov i en myrstack. Då fick jag panik och sprattlade som en nyfångad aborre med syresbrist tillbaka till bilen och åkte hem. La mig i trädgården, hälsade på 4 grannar och däckade sedan. Sen vaknade jag av Woxxis samtal nån gång vid halv 4, så jag tog mig upp i lägenheten och styrde upp livet. Sen åkte jag och hämtade lord Mupp sen drog vi till Flygis och handlade mat.
Nu har vi grillat, ätit till en film och sedan somnat bredvid varann i typ 30 min. Är det inte livet för härligt? Nu sitter vi med dödslängtan och fudnerar på morgondagens arbete. Ska strax tala om för honom att han diskar i.o.m att jag var Mästerkock, så då blir ju mitt liv lite lättare att leva iaf =) Man måste ju unna sig lite godsaker ibland. Funderar på att sätta mig med en skål glass och hejja på honom när han diskar. Tala om för honom vilekt jämnt flöde det är på vattenstrålen i kranen och hur fint det kommer bli nä'r han är klar =)
Sen ikväll blir det nog itne så mkt, jag hade funderat på att ta med mig honom ner i parken en stiund. Kan ju vara kul för honom att få sprigna runt där nere och lukta på saker och klia sig i skrevet, morra mot andra hanhundar och pissa på träd. Men han har inte förtjänat det helt enkelt. För han hade ett briljant utlägg här i eftermiddag... Han undrade vart allt "lugg" i navelen kom ifrån.... Det är väl inte okej?
Jag känner att jag måste fostra honom så gott det går och då är sånan här disciplinsstraff det bästa man kan göra för honom. Det är ju för hans eget bästa och jag gör det ju inte för att jävlas, utan för att jag tycker om att se honom lida=)
Nu ska jag ge han en örfil så han vaknar till, sen blir det liv i stugan! Gooooooooo morron go morrn!
Ps. fick napp igår, ganska typiskt av två anledningar. Två anledningar som båda innebar ett nej. Jag tänker inte gå in mer på vad det var, men så är det iaf... Eller tre anledningnar fick jag veta såhär i efterhand lol=) 
Haha love life, tjingeling


Kommentarer
Postat av: gissa

Gose kan du sluta dissa mig ur ditt liv osv? :(

Pösssss

2008-05-29 @ 16:18:58
URL: http://challans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0