Knulla knall explosion

Goooooooooooooooooooooood moooooooooooooorning Vietnam!
Jag älskar animerat mer än allt annat på jorden. Skulle man kunna ta på animerat så skulle jag lägga animerat i säöngen och mysa hela nätterna med det. jag skulle göra frukost till animerat och sitta och titta på Bananer i pyjamas ihop med det. FAN så bra. Känns wxtra skkönt att ha köpt ca 50 filmer i Thailand, varav 15 - 20 är animerade. KING! Jag behöver itne gå ut genom dörren på veckor, förutom att träna då. jag ska stänga in mig i lägenheten på helgerna och fetta och se film. Sweet!
Jag funderade på en sak idag på jobbet för övrigt. Vilka är grymmast egentligen, av dom små fula grodynglen i Bortspolad eller Donkeys barn i Shrek 3? Ruskigt svårt. Hoppas att ni sett båda dom rullarna, för det är mys. Tacksam för åsikter gällande ämnet också, jag har lite besluts. Donkeys barn är ju söta, medans Grodans är ruuuuuggigt fula =)
Snart ska jag iväg och möta mitt öde för övrigt, ska väga mig på Nautilus för första gången sen jag åkte. Matchvikt på resedagen var 89 kg. Väger jag mer än så så kommer jag troligtvis inte att blogga mer på ett tag. Väger jag mindre än så så kommer jag troligtvis att tala om det för er ikväll. Men det blir rätt sent, för först ska det gymmas med Gurra och Danne, sen ska det såklart duschas och lekas innan det obligatoriska minglet på Flygis. Hoppas dom har fått bubelvatten där nu. För när ajg kom hem så åkte jag upp på kvällen för att dricka lite bubblish, och handla då. Men bubblish var huvudsyftet... Då var det slut. jag har aldrig varit så nära på att åka till Coop kan ajg säga. Men dom har ju inte heller vatten så det kändes rätt menlöst. Ja mena, det är ju mänskligt att fela. Men det är även gudomligt att förlåta.

Så jag är en Gud =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0