Jobbigt på flera vis

Hej hopp!
Idag har jag varit söndermobbad på jobbet, av dom gubbar som inte var med på resan. Även dom som var med på resan passade på att sticka mig lite. Men det är med glimten i ögat, dom säger faktiskt att jag var det bästa som hänt på hela resan. Jimpa hävdade att jag var det bästa som hänt i hans liv HAHA =)
Sen kommer man hem, och möts av räkningar och bilar som ska ställas av. Forden ska in i himlen.......
Men sen hände det som lyste upp mitt liv, så att allt kä'nns sådär himla bra igen... Hon ringde igen!
Nu har jag just slutit en "deal" via telefon med min tjej på Halebop. Jag vet inte riktigt vad det innebär, men hon har ringt och tjatat på mig 4 ggr, med start i april. Så jag kände att det var dags att ta tag i livet och ge henne något tillbaka för alla garv hon skänkt mig...... Så jag köpte allt hon sa. Telefon, 24 mån bindningstid och nån mer skit... Fick ha samma numemr iaf, så det känns bra!
Nu sitter jag här och det känns tomt. Jag kommer nog aldrig mer att få höra hennes sköna skratt, prata med henne om hur otroligt upptagen jag är eller hur lite tid jag egentligen har för telefonförsäljare =)
Funderar på att söka upp henne och skaffa barn med henne.... Jag har hennes tjänstenummer så chansen att det blir jag och hon igen är stor!
Nu ska jag ta ut min stek ur ugnen sen iväg på gym och fotbollsträning, innan det blir CL final med bröderna Ö, woxxa, gurra och vicke vire =)
Ha en bra dag allihopa, kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0