Hemma igen!

Hej hej!
Vet att det inte blivit så mycket bloggande dom sista dagarna, men det har valrit fullt upp...
Kom hem igår efter totalt 26 timmars resande och lagom mör i kroppen. Då bestämde jag mig för att packa upp mina resväskor, packa bort alla mina vinterkläder samt sortera upp hela garderoben. Det hela tog cirka 3 timmar men jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet. Så nöjd att jag tog en bild. Eller jaa okej, jag tog två.
Okej, jag tog typ fem men två blev bra. Svårt att komma åt mina garderober iom att hallen är så långsmal. Får helt enkelt bygga ut den, det verkar ju enklare än att köpa ny kamera.
Sen ringde David och jag gick ner i parken och sparkade lite boll med honom, Robin, Isa och Lalla. Sen anslöt Danne och vi åkte till Flygis för lite mingel och provianthandel. Tyvärr så var ignen celebritet där så det blev bara handel. Sen åkte vi hem till mig och såg Alvin and the Chipmunks. Inte bra. Såg Bee Movie tidigare udner dagen och den rockade ass!!!!!! Nu har jag börjat se The Wild och den är ruskigt kung. Måste dock avbryta för att åka iväg på säsongens första fotbollsträning. Jaaa jag var uppe fem i morse och smörjde in dom med läderbehandling så att dom är bling bling klassade nu =) Ska bli riktigt kul, om bara David hör av sig nån gång. Funderar även på att gå på innebandyträning med hockeylaget vid åtta, så vi får se vad som blir av och vad som inte blir av. Skulle vara kul att träffa alla mupparna igen.. Nu måste jag kila, trevlig kväll på er allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0