Han hinner inte ens landa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jag kan lugna alla med att Daniel "ÅlÅke" Woxberg är sig lik! Han bad mig hämta honom på flyget idag vid sju, och han skulle ha med sig en kompis så jag kunde inte ta firmabilen.
-Kan du inte ta Forden då? undrade Woxxa
-Körförbud, men jag skulle ju kunna ta din bil och hämta er?
-Jamen kanon, det blir skitbra det. Men du måste nog tanka upp den lite innan, så får du betalt av mig sen.
-Det blir fint det, trevlig resa!

Sen får jag ett sms mitt udner dagen;
"Planet kan bli 30 minuter försenat, bara så du vet puss puss"

okej.. VADÅ KAN? Är det försenat eller är det inte det? Nog vet jag att tidtabellen inte håller jämnt, inte ens för flygplanen Woxxa......
Men jag begav mig ändå till hans lägenhet klockan 6 så jag skulle vara i tid, oavsett när planet landade....
Men då uppstår ett litet problem.... jag hittar inte Daniels bil.... Jag åker fram och tillbaka rtunt hans hus och närliggande parkeringar. Till slut ringer jag Danne men ingen svar. Ingen vet var bilen är... Så jag får åka iväg och hämta honom i min bil, trots att dom är två st. När jag är nästan framme ringer dum dum och frågar vart jag är. Då frågar jag honom om hans bli har blivit stulen eller om den är bortställd nånstans... Då svarar han;
Den är hos chefen, jag kom på det på planet...
Stående ovationer Woxxa, stående ovationer!!!!!!
Det sköna är att du fick sitta och trängas med din polare i 6 mil p.g.a din brist på iq... Gud vad jag älskar att såga!!!!
Oj nu tar nån över min data, vet inte vem det är eller vad han gör här, men det är inte jag som skrivwer längre;
Trots att du är mupp var det kul at t se dig igen =)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0