Go morron go morron!

Går runt naken i lägenheten min vana trogen och städar bort lite grann från gårdagen. Det var inte ferre men filmkväll däremot, med Woxx, Danne, Robin, Dala, Gurra och Kajsis, riktigt mysigt. Vi var först en sväng i parken och kollade på dom 45 000 bråk som uppstod där, men det kändes inte sådär jätteintressant... Så vi åkte till Flygis ocvh köpte lite mumma sen åkte vi hem till mig och såg Jack Black, åt korv med bröd och pop-corn haha =)
Går det ladda bättre inför en Ålandskryssning? Nu ska jag sprigna en liten sväng till gymmet, försöka göra nåt på gymmet och sedan hem för att duscha. Sen är det samling klockan ett på Sportis för Ålandsresa med laget... Eller "Kick off" som det så fint heter. Ska bli riktigt roligt!
jag hoppas att alla tar till vara på denaa UNDERBARA dag, det är redan 17 plus i skuggan och då är klockan bara halv tio... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!!!!!!!!!!!!
Just ja, jag trollade lite för boysen igår också haha! Har lärt mig en del rätt shyssta grejjer i Thailand tro det eller ej. En del åker ner för att köpa småtjejer, pojkar eller typ getter. Jag åkte ner och köpte trolleri/korttrick )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0