Debuten

Oj oj oj, sitter här i lite intorkat svett och med en jävla värk i tårna från dom nya skorna. Och ändå känns det så jävla bra! Var på årets första fotbollsträning i år med "LEIF", Lohärad/Estuna IF och det var riktigt skojj. Och jobbigt! Men det gick också riktigt bra för att vara första träningen på många år. Och inte blöev det tråkigare när jag fick höra att jag var välkommen att lira med B-laget på söndag, fan va kul det ska bli! Så nu har jag tryckt tonfisk och kesella för att hämta igen mig lite innan duschen =)
Det enda jobbiga är att vi ska till Åland med laget på lördag, och vi vet ju alla att det inte är någon lek att åka Ålandsbåten med hockeylaget. Så det finns egentligen bara två alternativ. Eller tre egentligen.
Antingen så åker jag inte med. Och det håller ju inte.
Eller så dricker jag inte där, d.v.s att jag måste ljuga ihop att jag har en dödlig sjukdom eller att jag äter penicillin.
Eller tre. Supa skallen av mig och ta smällen på söndag, och be till Gud att jag inte får spela en enda minut.......
Hur det går får vi se, detär inget man kan ta beslut om ikväll, det måste växa fram. Typ som en majskolv.
Jag planterar mitt lilla Majskolvsfrö ikväll, och hoppas att det är julafton på lördag morgon så Kalle och alla hans vänner kan ta beslutet åt mig då. Nu blir det inte så mkt mer ikväll, måste vara pigg och glad kexchoklad så att jag orkar jobba imorgon.
Så god natt på era alla önskar Carlos på vänsterbacken =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha ja jag var faktiskt i lägenheten. Vi sliter som djur just nu! ;D så jag hinner inte me gymmet tyvärr. Jaså de gjorde du ;) Det är min syster å hon heter Malin & hon sa att du var skitbrun. (så egentligen är det därför jag inte vill komma till gymmet! Vill inte känna mig så blek)=D

2008-05-08 @ 07:17:59
URL: http://mwingerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0