Äntligen

image10
kan inte säga så mycket mer.... Har äntligen laddat upp bilderna från Thailand på datan, känns riktigt skönt!!!!!
Har även varit flitig i övrigt idag,. dock ingen träning. Har lagat mat, diskat, tvättat, färgat och sedan slingat Woxxas hår, skrivit brev till farmor och inte minst lärt mig lite till på Bryans låt =) Så nu ska jag lägga mig i min säng, titta på Parlamentet, disc 3 och bara njuta av livet!
Snart åker jag till Tyskland förresten, nedräkningen har börjat.. Ska lägga upp min " lista " imorgon, så ska ni få se vilka uppdrag mina kära kollegor har chansen att utföra, med finfint pris i potten... Men som sagt, mer om det imorgon!

Ps. Apa heter Ling på thailändska. Så alla apor heter Ling. Och alla kineser osv som heter Ling är apor. Eller är alla thailändska apor kineser? Det är den stora frågan som jag vill att alla ska grubbla på inatt!

Dröm sött everybody!

Kommentarer
Postat av: ANGE

SKICKA HEM DOM !!!!

2008-05-14 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0