Oj oj oj, vad är det som händer?

"Hej allihopa, Everybody"
Var ett tag sen jag bloggade senast. Vet inte vart jag ska börja!!!
Vill ni veta om mitt nya liv som gyminstrukör?!?!?!?
Eller mitt nya liv som 105Kg bänkpressare =)
Eller mit nya liv som Jojjobantare? haha
Vi tar det en i taget:
 I onsdags efter mitt gympass så kom "chefen" på Nautilus fram till mig och frågade om jag ville komma på ett instruktionspass på fredag. Lära mig lite olika muppövningar så att jag skulle kunna hoppa in på något enstaka "vick" när någon var borta osv osv... Yeah right tänkte jag, lika troligt som att jag skulle pissa mig
 själv i bakhuvudet...
Så fredag klockan tre så var jag på plats, full av  ångest över att mitt liv barkat tooooootaaaaaalt!!!!! Men det var rätt intressant faktiskt, trots att jag redan kan det mesta. Jag är king.
Så nu får vi se om jag ska ta tag i det eller skita i det, valet och kvalet. Man får ju en viss stämpel om man börjar Och jag är nog osäker på min läggning som det är!!! =)
Nu till nåt betydligt roligare, idag tog jag 105 kg i bäääänk =) Två ettor dessutom :D Så nu ska jag KÖTTA på en vecka eller tolv till sen får vi se om 110 vill vara min vän.
OJ nu kastade Daniel Öhman en Werthers Original på pungen. Så jag sitter här med lite lätt högerkulavärk och träningsvärk i mina boobisar =)
Sen var det ju det här emd min jämra vikt... jag vill ju upp till 90, så jag kan titulera mig Flodhästknullare.Så jag väger mig varje dag. Och helgen har varit minst sagt intressant... I lördags vägde jag 88 kg, JIPPIE tänkte jag :D Sen på söndag kväll, efter en dubbelpipa och lite snask, så vägde jag 90 =) =) =)
Oj oj oj, vilket praktollon t'nkte jag idag på jobbet. 90 kg kärlek! Hoppade glatt upp på vågen idag innan jag satte igång dagens pass..... 87.5. Vad är det för fel?
Nu sitter jag hos Woxxis och får olika sötsaker kastade på pungen och tittar på tv. Livet leker.

Mitt nya smeknamn är för övrigt Shrek. Danne och Woxxa ska få smaka stock för det.

Trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Michan

Du är så sjuk Rickard "Bonden" Eriksson. Vad får du allting ifrån undrar jag?.. eller nej fresten, jag tror inte att jag vill veta det :)

2008-03-19 @ 10:57:40
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0