Go morron go morron

Äntligen vaknade min särbo Woxa, med betoning på sär! Har just presenterat dagens agenda på msn, får se om han gillar utskicket... Det ser ut såhär:
Promenad i det fina vädret.
Tvätta bilen på OKQ8
Gymma på Nautilus
Ner på stan, kanske ta en fika.
Besöka Bolaget

Längre än så har jag inte hunnit fundera nu på morgonen, det har varit fullt ståhej med tvätteri och ihopbyggnad av Kinderäggsleksaker. Ni vet ju att Woxxa har en fetish, han är beroende av Kinderägg. Så vill man ha hem honom från krogen så säg bara att ni har ett kidnerägg i sängen.  Det ska jag typ testa haha =)
Vem vet, min drömtjej kanske är precis som Woxxa..... NÄ, omöjlig ekvation. Jag söker motsatsen!
Tillbaka till råda tråden. Saken är den att jag har mellan 20-30 leksaker uppe på min TV-karm, som den lilla gottegrisen hittills lyckats äta. Större delen av dom har han lyckats bygga ihop själv, vilket jag är mycket förvånad över, men glad för hans skull. Det är ju kul när det går bra för dom i ens närhet, inte sant? men sen finns det dom här allra allra svåraste, som har har kämpat och kämpat med sen han fick dom. Men inte riktigt behärskat.
Jag pratar om det Vita Flygplanet a´ 5 byggdelar och sist men inte minst. Den Gröna Draken, a´ 6 byggdelar!!!!!!
One egg to rule them all;
Svaret är ja, han har slitit ut det sista lilla han hade kvar. Det har rykt ur skallen på honom när han suttit där, har har blivit förgiftad av den Gröna Draken. Så jag antar att den lilla ekorren i hans huvud nu är död =( R.I.P       I will always remember you <3

Så nu när Woxxa är helt själv i sitt funderande, så vet man inte längre vad som kan hända. Han ska till Magaluf, jag vågar knappt släppa dit honom själv. Funderar på vilken dag i veckan som bilr Blommor och bin snacket. Sen ska vi ha en dag där vi lär oss aatt inte ta emot godis från främlingar, vilket ni i onvanstående rader kan läsa, blir det absolut tuffaste utmaningen. Jag ber till Gud att Kinderäggstransporten från dom små kineserna kantrar på havet och för alltid glöms bort.
En annan sak som skett sen ekorren dog är att han piercat sig, igår på lunchen. Han är riktigt duktig på att lyda sina infall Woxxis, det ska han ha cred för! Hade jag gjort det hade jag nog varit död just nu. För jag får alltid  oooooerhöööört stor lust att öppna nödutgången då jag flyger flygplan. Man måste nog testa nån dag.
Tappade igen. Saken är den att piercingen blev mkt bättre än jag trodde faktiskt. Han satte in en stav i örat, och då föreställer jag mig en hjärnbalk på 15 cm.... Men det var en liten diskret grej, kul! Vilket öra är förresten gayörat? han har satt sin i vänstra och jag BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER så hårt att det är homostyle. Snälla hjälp mig, jag måste få veta! Bör jag duscha med denna man och leka i duschen eller kan det sända fel signaler till min gode vän. Som kanske vill parkera bussen i pastejköket, gömma pinne osv...... Jag får lite panik när jag tänker på det.
Men å andra sidan, så har jag inga bekymmer. Nedräkningen har börjat:
Den 13 april åker jag med heeeeela familjen och Henkes minifamilj till Thailand :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Näe nu vill Woxxis läsa min blogg, så jag måste avsluta :D haha jag vet att du vill föda mitt barn Woxxa, så skynda dig hit nu så drar vi iväg på ärenden.

Kraaaaaaaaamis

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är ju såå Shluuuuuuut!

2008-03-29 @ 09:47:31
URL: http://woxxa.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag vet att du älskar det ;)

2008-03-29 @ 15:03:45
URL: http://sannaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0