Fredagkväll och mys till tusen

hej allihopa, everybody! =)
Var ett tag sen jag skrev nu igen...känns som att det står så på alla mina inlägg. Och vad beror det då på? Är det kanske så att jag har ett så otroligt fullspäckat liv att jag inte har 10 minuter över för att skriva ner lite? NEEEE
Det är helt enkelt så att jag är för lat. I veckan har jag varit grymt träningsflitig, riktigt stolt över mig själv! Jag har varit i Riala och murat en skorsten från onsdag till idag då, och det har gett mig möjligheten att gymma innan och efter jobbet... Ganska skönt =) Så 3 morgonar i rad nu så har R. Ericsson befunnit sig uppe på löparbandet på Nautilus i 30 minuter, med självmordstankar och samtidigt en viss stolthet i kroppen =) Sen efter jobbet så har det blivit grymma!!!!! pass... tog nytt bänkrekord i onsdags tror jag det var, 3 * 5 på 90 kg...varför? Kreatin ;) Det är livets lösning. har du ont i magen? Ät kreatin, är du olyckligt gift, ät kreatin! Foppa åt kreatin, se vart han kommit.......
För er som läst min mongiskompis och halvtvillings blogg senaste veckan, så vet ni även att jag var på ett nytt pass igår, step. Riktigt jobbigt, men roligt. Skuttade upp och ner på en bräda i 1 timme...känns som att jag har två dromedarer i mina vader idag. Men det är mysigt på ett sätt =)
Ikväll så har jag och Woxxa och David ätit middag efter vårt gympass. Det blev som vanligt bastu med woxxa och lite OTROLIGT omogna grejjer i duschen. Vi visade upp större delen av repetoaren.. Det var fågelungar, hjärnor, korv i bröd m.m ... Självklart talar jag om att vrida och vända på könet. Jag kände mig dock inte manad till att visa dinosaurien offentligt, den är bara till för speciella personer, typ mitt gamla hockeylag =) Sen kom ju den där jämra piloten in och störde oss mitt i vårt agerande, men han tyckte iof att det var lite kul. Barsnligt, men kul... Sånna är vi. Och vi njuter av det!!!
Sen blev det Flygis och lite mingel med våran favvo i fiskdisken, Mickan, som så många gånger förr stod där med ett leende på läpparna trots att hon luktar Gammelgädda... You go girl!!!! Där mötte vi även upp David och vi hjälptes åt att handla... Ju fler kockar..... sen kom vi hem till Woxxen...och då hände det:
HAN lagade all mat heeeeelt själv! hackade till och med sallad! Inte illa för en person med en kromosom för mycket =) Tack Bubben ;) Vi kom även fram till att vi är ett par ( mycket tack vare dig Mickan, därför får du en liten känga :P )... vi har suttit ihop senaste veckorna, och nu när han visade att han kan laga mat så kan vi nog göra slag i saken och flytta ihop. Jag älskar nämligen att ha det rent och fint hemma, så om han lagar mat så städar jag och donar lite =) Sen får vi väl adoptera in Danne också, han är trots allt en del av familjen =) Inavel 4 life <3
Nu blir det inte mer ikväll, ska höra med booooooooysen om dom vill ner på stan en sväng och kika eller om det blir soffan resten av kvällen.  Se nån härlig rulle och tänka på döden. Allt sånt där man unnar sig en fredag :D
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0