Förfest!

Sitter med Woxxa och dricker lite vin och cider ochlyssnar på musik. Bra musik. Så bra musik att man vill skaffa familj, sätta sig ner med barnen när dom är 18 år. Sätta på lite rara låtar och säga;
Å heeelveeete, dom här låtarna har pappa spelat många gånger i sin ungdom! Du vet när jag var ung så åkte vi åsna till dansen och sedan blev det flodhästknull senare på natten...
men som sagt, nu sitter vi här efter en middag tillsammans med David, som för övrigt är på ingång.. men han skulle platta håret först för att hans lugg är så jobbig.... HAHAHA jag vet, det är heelt sjukt ;)
Sen ska vi som dom flesta bollgläsare redan vet iväg på ett visst partaj på ett visst ställe, där det är en viss person som gör en viss sak och som ska uppvaktas av en viss anledning. I alla fall så ska kostymen på. SATAN så fräsch jag är i den. Får se vem jag väljer ikväll.....

Tillbaka till verkligheten...
Det ska bli skitkul ikväll, laddad till tusen! Snart ska jag in i duschen och sedan göra mig i ordning, alltid lika kul =) Sen blir det några kalla till sen upp till "stugan!".. Fan va nice alltså! Hoppas alla får en trevlig kväll, jag återkommer nog med självmordstankar imorgon =)

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0