Vi ska sy och vi ska klippa...

Känner mig som dom små mössen i Askungen, jobb jobb jobb, sen när man kommer hem så är det städning och diskning osv osv. Men livet är härligt =) Nu ska jag iväg på gymmet och köra lite så jag känner mig fin, man vet aldrig vad kvällen bjuder på haha!
Måste även tillägna min arbetskamrat Adde, 20 år,  några rader för ett briljant uttalande idag. Några gubbar åkte ner på krogen för att äta lunch, och på menyn så fanns det Rödspätta med potatis och remouladsås. Adde vänder sig till Jimpa och frågar vad Rödspätta är......
Bara det är ju rätt sjukt......
Jimpa tror typ att han driver, så han svarar att det är korv. Då säger Adde på fullaste allvar till kassörskan att han vill ha korven (som dagens då)..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA
Djupt garv utbryter bland gubbarna i kön och Adde känner sig som ett mongo =) Sen kommer dom tillbaka till bygget, och Jimpa drar hela historien en gång till...eller typ 10 ggr till, man blir aldrig less. Hahaha Addes farsa (också byggare) frågade om någon ville adoptera honom för 50 öre men det var dåligt om napp... Så jag har beslutat mig för att ta hand om honom nu i helgen, så han kommer med mig hem efter jobbet. Då ska vi mysa lite och lira Xbox oxh käka Rödspättekorv och grejja =) Samt ALKOOOHOOOOOOOOL i stora lass på lördag. Nice shit!
Nu blir det iväg till gymmet efter dammsugaren fått sig en omgång!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0