Tjeeena!

Kom jsut hem från ett benpass på gymmet, så jag är hungrigare än medelsvensken! Tur att det finns mat hemma samt proteinshake så man slipper bli ett benrangel =) Idag så har jag jobbat ute i regnet med det ena och det andra så jag känner mig ruggigt frusen och "blåst", hoppas det går över i duschen... Har även ringt en massa samtal till höger och vänster och styrt upp vår firma/grabbkväll på Trädgården på lördag, just nu är vi 13 starka med bud på 2 till!!! Ska bli riktigt nice! Vi komemr att börja hemma hos mig vid tre och lägga ribban lite lätt, sen blir det ner runt fem för att käka och ladda=) Ser ruskigt ljust på situationen tack vare gårdagens läckra seger!!!
Ska gå ner ikväll och boka upp allt med mat osv osv så det är klart, så man slipper bry sig mer om det... Sen blir det bara en lååång väntatn fram till lördag. Tur att det är bra matcher fram tills dess också !!! =) Även tur att det bara är killar som ska med på lördag, och då tänker jag inte på korvfest. Utan på hur otroligt mycket lättare det är att ha att göra med killar än med tjejer när det gäller att bestämma saker. jag har ringt frågat alla vad dom vill äta, och alla har nöjt sig med att välja på dom tre rätter jag valde ut. Inget tjaffs, inga frågor. Bara ett rakt svar. Det är ta mig f*n inte illa!!!! =)
Jag har även fudnerat lite på gårdagens händelse på toan, och kommit fram till att det inte är någon fara! jag var helt enkelt inte nog "kissis" utan gick nog bara dit för att jag inte hade nåt bättre för mig.  Haha det där lät ju som ett riktigt toppenliv. Sverige har just vunnit en  EM match  och jag söker närhet på killarnas hahah! jag ändrar mig... Jag tror att jag gick dit för att göra det jag skulle innan jag skulle gå heeela vägen hem sen. Eller inte gå, jag hade ju bilen. Och det är iof bara 500  m från mig....
Vid närmare eftertanke så var jag aldrig på toaletten under gårdagskvällen, faktum är att jag aldrig ens var på trädgården. jag satt hemma hos min granne med den stora katten och åt hemmagjorda vaniljdrömmar och drack grönt te. Hon är för himla härlig min lilla granngumma! =)
jag satt för övrigt och reflekterade över en sak på jobbet idag angående Woxxa. jag har hållit det inom mig själv allt för länge nu och känner att jag inte klarar det längre. Det är världens minsta grej, men denm äter upp mig inifrån. Jag är ju något utav en ordmärkare tro det eller ej, och har väldigt svårt att hålla igen munnen när någon säger fel, oavsett vem det är. Och det är en sån liten grej jag ska ta upp nu.
För två dagar sen sa woxxa i nåt sammanhang att det skulle vara kul att kamouflagera sig. och det heter verkligen INTE så Woxxis.. Det heter kamouflera sig!
Åhhhh vad skönt det var att få det där ur sig!!! Typ det skönaste jag sagt på många år!
Nu ska jag studsa in i duschen och göra mig redo för att ta strid. Kan ev. bli 16 pers på lördag fick jag nyss veta, så man måste nog gulla rejält där nere om det ska gå vägen. Tur att man har MVG i smörning sen skoltiden, alla ämnen, utan minsta tvivel!!!! Till alla er som tycker att det är fel kan jag säga att jag håller med, men det är jäääääävlgit skönt när man står där med vg+ i snittbetyg... Älskar mig själv.
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0