Sven, Sven, Sven är min vän

Sitter i en trippelkonversation med Woxxa och Öhman på Msn, sen ungefär 2 minuter tillbaka... Och det har redan spårat ur! Först var det lite artighetsfraser om dagens arbete, sen vilken tid vi ska gymma, basta och åka till Flygis... Och sen barkade det, som vanligt. Har nog aldrig hänt att vi haft en seriös dialog i längre än 4 minuter.....Vilet är så Häääärligt =)
just nu får jag skit för att jag stvar mitt namn med ck, det är tydligen gay? ....... Dom ska dö!
Eller dom är en överdrift, för Woxxa är rätt oskyldig..... Han fattar inte vad Danne menar med ck HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA vilken jävla åsnekuk!
Å just ja på tal om det, vi har för övrigt en väldigt väldigt dum sommarjobbare på bygget nu.... Han har jobbat hos oss några veckor innan skolan slutade, och har som kommit in i tugget lite grann.. Och nu och då dillar han om att han inte har nåt smeknamn...Jag har ju typ 17 på alla olika personer varje dag, men inte just honom.. Och vad gör karln idag?
Joo han tar med utskrivna bilder från helgens familjeutflykt. Vet inte vad det var för typ av mässa, men dom hade iaf med sig en sak dom försökte sälja......

En åsna.
En packåsna.
 Hur dum får man vara? Hur givet är det inte?

Så nu har vi alltså en liten Sälunge och en Åsna som praktikanter på jobbet... Sweet! Det är inte svårt att vara mig ibland alltså :D Det är synd att jag åker på semester nu på torsdag, för det är verkligen ett sant nöje att leka med dom på dagarna.
Nu ska jag diska, hänga upp tvätten och sedan åka till gymmet som sagt. Imorgon blir det packning av resväska på kvällskvisten, och sedan på onsdag så blir det hoooouuusecleeeaning så allt är skinade rent när jag komemr tillbaka igen=)
jag är övertrött och orkar inte leva, jag är less mitt liv! hade konsert på bygget sista timmen idag, svischade runt med en sopkvast och städade samtidigt som jag gav järnet till gamla godingar!!!!!
trevlig kväll allihopa, vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0